Indlæg af ArcadioN

    Hey.
    Jeg er kørt lidt træt i min 60 warrior, og vil høre hvilken race/class I synes jeg skal starte. Jeg kan ligeså godt starte med at udelukke Undead og Trolls, og Warlocks :)
    Jeg har tænkt mig at skulle starte en Orc Hunter eller Tauren, men kom lidt i tvivl, da jeg har tænkt mig at spille på den her char til lvl 60-70. Hvilken class/race mener I jeg skal vælge?

    Hejsa!
    Vil gerne høre jer om I spiller ally, hvilken race og hvorfor. Jeg skal nemlig starte en ally på Skullcrusher (PvP) eftersom jeg har nogle venner der spiller derinde. Mit eneste problem er at jeg overhovedet ikke ved hvilken race jeg skal være... Jeg er så vant til at spille Horde og har vænnet mig til at hade ally at jeg har meget svært ved at synes at nogle racer er fede :P


    SÅ HJÆLP MIG DOG! <(^^,)>


    Bor du i Århus/Viby? :)

    Han er 16, men det er jo på en organiseret plads i Sverige. Men hvis du skal hjælpe, skal du jo ikke tvivle på om at det er en god idé :D
    Du skal hjælpe mig med at overbevise de gamle.

    Quote

    Originally posted by Renegade
    Draggdog's Firemancer build er rigtig godt hvis du vil slå hårdt med alle dine firespells :P selv det jeg kører med, og det er kanon


    Jep, ved det godt. Ved du om det kan bruges til lvl 20-29 eller 30-39 eller om der er et andet build der er mere effektivt? :)

    Hey allesammen.
    Jeg ville gerne på en telttur til Sverige med en ven og vi havde gået og snakket en del om det og havde glædet os til det, men det eneste jeg manglede var en tilladelse fra min forældre som er i Bruxellles. Og de skrev her fornyligt at de ikke ville have det pga. de skrev jeg var for ung til det (det skal lige siges at jeg er 15).
    Har I et godt råd til at kunne overbevise dem om, at det er en god idé?


    På forhånd tak :rules:

    Det lyder godt alt sammen. Nogen der har et spell build (eller hvad man kalder det?), sådan hvor man siger fx:


    1. Fear, 2. Immolate, 3. Soulfire eller noget, kender ikke spellsne, men nogen der har et effektivt "spell build"? :)

    Quote

    Originally posted by Von-Schlausen
    min warrior havde ikke en chance mod warlock's, de kan stort set holde ham feared igennem en hel kamp så han næsten ikke får et slag ind.


    Hmm... Nej... Men som warrior har du mulighed for at blive immune til fear ved hjælp af både Berserker rage og Recklesness ;)

    Hey alle Tweakers!
    Nu har jeg fuldt og fast besluttet mig for at starte en Warlock character. Jeg regner med at jeg skal spille som Undead, da jeg synes det er den race der passer bedst til hele Warlock essensen ;)
    Nå, men, jeg har et par spørgsmål. For det første: Er Warlocks effektive i PvP (hvis man kan finde ud af at spille dem self), jeg mener, er de mere overlegne end andre classe som også er vilde til at spille deres class? I behøves ikke at flame mig for det her spørgsmål, vil bare høre om jeres erfaringer på det punkt. For det andet: Jeg har virkelig brug for en hjemmeside hvor jeg kan se items der er nyttige for alle classes, jeg kender dog godt http://www.wow-loot.com, men siden det kun er lvl 60 gear er det ikke det jeg leder efter, nogen der kender en hjemmeside eller to? :)
    Jeg har pt. ikke flere spørgsmål, kan ikke lige huske hvad det var jeg ville spørge om til at starte med, men håber at der er nogen der vil hjælpe mig! :D
    Tak på forhånd.

    Quote

    Originally posted by Chriller
    andre herinde der er i battlegroup 3 ? jeg er på silvermoon på alliance siden.... :) håber jeg ses med nogen af jer drenge ,)


    Er Horde på Ravencrest så vi er i samme Battlegroup :D
    Jeg hedder Abrams derinde (:

    Hej.
    Jeg har igennem længere tid haft et problem med et "program" der hedder "CCAPP.exe". Problemet er at den nogen gange popper og bruger 99% cpu indtil jeg genstarter og jeg kan ikke slukke det via joblisten. Men det starter med at et program der hedder nView manager eller sådan noget skriver et eller andet og så kommer det frem. Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre?