Indlæg af Zulu

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SpRoX
    Er der sket andet end at IE er blevet fjernet?


    Har helt sikkert et par venner der ringer inden længe og siger der noget galt med deres windows, og så kunne det være meget rart at vide... :)


    Ikke jeg har lagt mærke til endnu, men jeg skal nok skrive hvis jeg oplever andet mærkeligt.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    ja, jeg har da min endnu Zulu, tror bare du har en ulovlig IE7 måske er det derfor ;) *GG*


    Sikkert - Er der så nogen, der har et crack til IE7 + SP3, der virker? :$

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Simon Bay
    Kunne det ikke være noget med den digitale tv tuner?


    TV'et har kun en DVB-T-tuner - den kan man ikke bruge til at tage TV3 og 3+ med, da de kun sendes på kabel og satelit, så det er ikke der er problemet.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Brumbassen
    Hejsa


    er selv på udkig efter en maskine til den pris altså for en knægt og har fundet frem til den her fra LG hvis det var noget.


    LG S900-UCPYYV


    Hvis den skal med i skole hver dag er en flytbare computer på 5,5 Kg med 19" skærm, som du linker til, nok ikke lige det mest oplagte... ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af sENITY
    Med det budget vil fjernsynet ikke blive det bedste..


    Overvej da og ofre lidt mere og få 1080p, så du kan få Bluray og PS3 osv i bedst mulige kvalitet..
    Og evt tag en Sony? mine forældre har lige fået til 16k, men de kan fås billige, og Sony er de eneste som har indbygget DVBT, mener jeg det hedder - det gør at du kan se Digital TV, uden at have en ekstra box under TV, og så undgår du at have en mere fjernbetjening til boxen, men du kan bare bruge den rigtige Fjernbetjening
    Så imo er Sony The way to go :9xo


    DVB-T er kun interessant, hvis man modtager sit TV-signal via en tag-antenne. Hvis man har kabel-TV kan man ikke bruge en DVB-T-tuner til noget.


    Opløsning er langt fra den vigtigste parameter, når vi snakker TV i den størrelse, så at gå efter et 1080p TV udelukkende for opløsningens skyld er efter min mening omsonst.

    Det var godt det lykkedes!


    Nvidia (og ATi/ AMD for den sags skyld) er rimeligt tilbageholdende med at udgive standard-drivere til deres mobile produkter, men udmiddelbart er der ikke forskel på driveren til mobile produkter og dem til stationære, så ved at ændre i .inf-filerne (tilføje produkt-numrene for de mobile produkter), kan disse standard-drivere bruges.

    Nej, bare tag en af dem. I .inf-filen kan du se at alle grafikkortene er listede, så det burde virker til din bærbare.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Jo tak er prøvet. Efter update med den der er der er der et lille gult (!) ud for grafikkortet i enhedshåndtering og jeg kan se der stadig ikke er nogen nvidia driver installeret. Skærmen lagger når du scroller osv og ingen nvidia settings. :boxed:


    Hvis du klikker på grafikkort inde i Enhedshåndtering kan du få den fuldstændige kode for dit grafikkort.
    Find den og post den her, så kan vi se hvad det er for et kort.


    Den hedder noget i stil med: PCI\VEN_10DE&DEV_0325&SUBSYS_206617C0

    Det er faktisk de færreste film, der er i 16:9, det er stort set kun TV-udsendelser og dokumentar-film, der optages i det format.
    De fleste spille-film er i 2,35:1 (som er endnu mere widescreen).


    Men jeg forstår ikke helt hvorfor du vil ødelægge billedet ved at strække det ud.
    Det svarer til (bare omvendt) at man strækker et almindeligt 4:3 TV-signal ud til at fylde hele billedet på et widescreen TV - det ser bare ikke godt ud!