Indlæg af 1337-gut

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    I det fleste af de pokersites jeg spiller ved, er det muligt at ændre størrelsen på bordene, tror du ikke du er kommet til at ændre en indstilling eller lign?


    Det er rigtigt at der er en mulighed for at ændre på opløsningen. dvs. her på mansion poker, kan jeg vælge en lavere opløsning = større borde. Men det har jeg ikke valgt til, så bordene burde være den størrelse de plejer at være i, så jeg kan havde flere åbne på en gang.
    Problemet er at, hvor mansion poker normalt starter i et "window-mode", starter det i fuldskærm. Og det gør så at de borde jeg åbner, også bliver i fuldskærm.

    Hver gang jeg åbner mansionpoker ændrer det skærmen fuldstændigt så opløsningen fucker op.
    Jeg har prøvet at genstarte og fjerne programmet for så igen at downloade det og det er samme problem hver gang det er færdig med download så ændrer skærmen sig.
    Jeg har desuden også været inde ved kontrolpannel og ændre min opløsning til høj, det er kun mansionpoker der er noget galt med resten kører fint.
    jeg kører med Vista.
    Altså mansion poker bliver åbnet i fuldskærm, hvilket det ikke skal, og derfor er bordene også i fuldskærm/lav opløsning. Hvordan får man bordene ned i høj opløsning, så der er plads til flere?(skal siges jeg har spillet med bordene i den ønskede opløsning før, så ved det er muligt)