Fladskærm i HD

Oprindeligt indlæg af Exxon

Alle 32" UNDERSTØTTER 1080P, men de kan af gode grunde, ikke vise opløsningen korrekt.
    Så vidt jeg kan se, er det Sony helt nyt, så det er noget der lige er kommet på markedet. Om det virkelig understøtter Full HD, skal jeg ikke kunne sige.

Okay, jeg ser frem til at høre din forklaring om disse "gode grunde"....

Hvis du tjekker specs på tv'et på sonys hjemmeside ser du at det har en opløsning på 1920x1080 hvilket kræves for at vise full hd (1080p). Der er sågar et full hd logo.

http://www.sony.dk/view/ShowPr…=TVP+32-40+Sony+BRAVIA+TV

Det er 1080i som alle 32" fladskærme understøtter.

Jeg vil umiddelbart tro at de fleste at de nyeste fladskærme i 32" formattet understøtter full hd.

• Normalt kører 32" jo 1366x720, altså 720P. Mit Samsung kan f.eks. godt vise 1080i/P, men så overscanner tv'et, fordi det er over dets native opløsningen.

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Det er bare noget lort når det skal retur, hvis noget går galt.

Ja til tyskland især. men over sundet kan man vel drøne med det så? :boxed:

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

Normalt kører 32" jo 1366x720, altså 720P. Mit Samsung kan f.eks. godt vise 1080i/P, men så overscanner tv'et, fordi det er over dets native opløsningen.

'

Det du tænker på er om TV understøtter 1:1 pixelmapping - og det gør det, og alle nye full HD TV - de modeller jeg har læst om anyway... Har selv lige bestilt et 32" Sony W4000 - det skulle have contrast ratio på hele 2700:1 med dynamic conrtast slået fra - rigtig godt... Med dynamic contrast på bliver mange nuancer af sort helt ødelagt så man skal ikke gå efter dynamic contrast ratio (det som producenterne skilter med) medmindre man er 100% sikker på at man kan lide den måde billede bearbejdningen ser ud.

Oprindeligt indlæg af Yilar

Lol den artikel er så dårligt skrevet. Det burde give en fyringsseddel at sammenligne udenlandske netpriser med ikke rabat pris hos elgiganten.

Ja, og hvis man så går på edbpriser kan man finde priser der er lavere end de nævnte udenlandske priser.

Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------