En af den slags dage....

• I fredags installerede jeg Asetek Waterchill. Dét gik næsten helt fint.
    Først fik jeg knækket et stik af på min Zalman Fanbus, så den ikke virkede mere.
    Så fandt jeg ud af, at der bare ikke var plads til min Icy Dock harddisk-køler.
    Så fandt jeg ud af, at mit Audigy2 heller ikke kunne være der.
    Tænkte så, at det overlever jeg nok.
    P.g.a. den manglende plads i kabinettet skulle man sgu næsten have pianofingre for at få plads til både pumpue og resovoir.
    Det endte med at jeg kom til at knække et stik på den ene SATA-disk.
    Så det blev en af de dage hvor alt bare gik galt. Heldigvis virker vandkølingen fint nok.
    Jeg har i dag så installeret den resterende SATA-disk, men jeg måtte formatere osv. i fredags, og har været godt pisse sur lige siden.
    Men nu triller det perfekt, og jeg har nu igen et stort :D på.

• Godt du er glad igen 8) Kender godt de der dage :(
    Min dag i dag har faktisk været en af de der go'e dage, hvor det meste går den rigtige vej :)) Mødte tidligt - det var godt nok hårdt ;) - vi havde tema-formiddag - fik en masse ros af mine kollegaer, fik her til aften snakket lidt med kæresten, efter en kedelig episode sidste weekend :( - hvor jeg i en koger kom til at sige nogle mindre pæne ord. Fik så snakket om det :)
    Har så lige banket min arbejdskollega i NHL 2004 overbevisende 3 gange (peer to peer) - åhh - det bli'r herligt og møde ind i morgen 8)

• Jeg er imponeret over at du ikke har ét eneste bandeord i dit indlæg, Mav. Tror jeg havde brugt den mere, øhm, negative del af ordforrådet hvis det havde været mig :D

Godt at det kører igen, for den slags sutter virkelig r*v.

• ja du ska ha respekt for dit ordforråd.. hvis det havde været mig, og hvis forummet var censureret så ville i ikke kunne læse det for alle *'erne ;)

Originally posted by OriGiN
    ja du ska ha respekt for dit ordforråd.. hvis det havde været mig, og hvis forummet var censureret så ville i ikke kunne læse det for alle *'erne ;)

Det er jeg slet ikke i tvivl om ;) *G*

• kender den slags dage... og hader dem virkelig!!

tror nok også at jeg var stoppet da den første ulykke var sket og havde lagt mig i sengen med en kop varm kakao, kage og taget fat i fjernbetjningen til anlæg, tv og dvd og ellers ligge der resten af dagen og høre musik og se film... så kunne man se om den næstedag var bedre... sådan en dag er være end de dage hvor man er mega syg og brækker sig over det hele!!!

og respekt for dit fine ordvalg :D

Originally posted by Aerial

Det er jeg slet ikke i tvivl om ;) *G*

:D

Silver.. det kunne jo være gået galt ;) tænk hvis du drak noget, kom til at spilde.. for op af sofaen, og sprøjtede kakao udover dit fjernsyn så det kortsluttet.. der efter væltet ind i et bord hvor der stod en vase som var væltet ned over dine fødder, du humper så hen til anlægget for at tænde for musikken men vælter over noget der ligger på gulvet.. prøver og redde faldet ved at gribe fat i anlægget som du så hiver på gulvet og det går i stykker... man ved aldrig.. det kunne jo ske ;):P

:D

Silver.. det kunne jo være gået galt ;) tænk hvis du drak noget, kom til at spilde.. for op af sofaen, og sprøjtede kakao udover dit fjernsyn så det kortsluttet.. der efter væltet ind i et bord hvor der stod en vase som var væltet ned over dine fødder, du humper så hen til anlægget for at tænde for musikken men vælter over noget der ligger på gulvet.. prøver og redde faldet ved at gribe fat i anlægget som du så hiver på gulvet og det går i stykker... man ved aldrig.. det kunne jo ske ;):P

ROFL - lyder næsten som om du taler af erfaring :D

Murphy's lov ;)

• hehe... også derfor jeg vil LIGGE i min seng med fjernbetjning til det hele :)) også ska mor fandme komme med MAD når jeg kalder... så slippe jeg for at rejse mig op af senge... hehe

og nu siger du det med at spilde... spildte for snart ½ år siden noget varm kakao i mit tastatur :O .. det var også en af de dage... men det virkede stadig :D..

Originally posted by Torque

ROFL - lyder næsten som om du taler af erfaring :D

Murphy's lov ;)

hehe.. nej har jeg ik prøvet endnu.. men det kan jo ske ;) hvis jeg ska rive mit anlæg på gulvet vælter det 5 cm ned lol.. men det ved fjernsynet.. hmm.. det kunne jo ske.. men lad os håbe det ik gør ;)

Silver: :D:D sejt ... en af mine venner hældte ½ L cola udover mit :/ det er forlængst væk hehe.. og samme dag sprøjtede jeg cola ud over skærmen :D men den kortsluttede ik ;)

hehe.. nej har jeg ik prøvet endnu.. men det kan jo ske ;) hvis jeg ska rive mit anlæg på gulvet vælter det 5 cm ned lol.. men det ved fjernsynet.. hmm.. det kunne jo ske.. men lad os håbe det ik gør ;)

Silver: :D:D sejt ... en af mine venner hældte ½ L cola udover mit :/ det er forlængst væk hehe.. og samme dag sprøjtede jeg cola ud over skærmen :D men den kortsluttede ik ;)

hehe... det tast. blev sq lidt klamt :rolleyes: men hva fanden.... det blev skiftet ud... men virker stadig... sidder på en anden comp jeg har til at stå...

har ikke prøvet at sprøjte noget ud over min skærm eller tv... men mit gamle tv fik et par spark en dag jeg var lidt sur :O..... røg lige ned fra ca. 30 cm højde og bagefter kastede jeg det igennem mit værelse (var et 21") det gik lidt i stykker... heldigvis ikke noget glas det gik i stykker... men lidt surt... så skulle man til at købe nyt :O

• sådan noget træls noget er lige sket for mig X(

Har lige knækket en tand i en håndboldkamp :(

Så dagen i morgen går bl.a. med 2 timer i en tandlægestol - har prøvet det før og det er pisse irriterende OG KEDELIGT :(

• Tja, nu har jeg jo fået det lidt på afstand, er egentlig ret glad for det hele.
    Dog irriterer det mig, at jeg ikke kan køre RAID, og det gjorde sgu ondt at smide de defekte dele ud.
    Nu går jeg og venter på en ny blæserstyring, så det bliver fedt igen.
    Den anden var nok lige poppet nok.
    Generelt tager jeg bare tingene som de kommer, og tager den så derfra.
    Når tingene virkelig går galt, plejer jeg bare at gå ud i køkkenet, åbne en pilsner, tælle til 1.000, hælde pilsneren i sækken, og så lige tænke lidt over det.
    Hvis dét så ikke hjælper, leger jeg lidt med ungerne, og får det hele lidt på afstand, og så igang igen.
    Jeg har da lært, for lang tid siden, at det ikke hjælper at slå på tingene.

Originally posted by Maverick
    Jeg har da lært, for lang tid siden, at det ikke hjælper at slå på tingene.

Det har du fuldstændigt ret i. ;)

Jeg har set nogle eksempler på, hvor meget folk kan hidse sig over over sådan noget..Tsk tsk.
    Smadre sit tastatur og slå på skærmen osv. hjælper ikke et hak. :]
    Jeg har også set en kaste sin cd afspiller ud af vinduet fra 1. sal, fordi den ikke ville læse en skive.... :)) Tsk tsk.