Uendelig genstart af computer

  • Hej,



    Jeg ved ikk om det er det rigtige forum, but here goes:


    Min computer genstarter i det uendelige. Den viser en sort skærm, hvor der står noget med at computeren muligvis kan have været udsat for et strømsvigt (Hvilket jeg ikke mener)
    og så er der valgmuligheder om hvordan man ønsker at starte windows op - i fejlsikret tilstand osv.


    Uanset hvilken jeg vælger, begynder den at genstarte igen lige før den kommer til den skærm med windows-logoet og den lille bar der bliver fyldt op. Og sådan bliver den ved.


    Jeg har førsøgt at hive stikkene ud og lade den stå, lade den genstarte i en timestid, men der er intet der virker.


    Jeg kan bare ikke komme ind - der er filer der er meget vigtige for mig, så formatering må blive den aller sidste mulighed for mig.




    Vær søde at hjælpe mig - er desperat




    Mvh en computerspasser

  • Hmm det problem havde jeg osse med min game computer... jeg kan ikke lige huske hvordan det var jeg fixede det, men jeg gik ind i computeren et eller andet sted og slog fra at den ikke skulle genstarte ved fejl/systemfejl og det virkede... jeg ved godt det ikke er megen hjælp men jeg ved det er et problem der kan løses...