Tidlige 4870 vs 9800 gx2 benchmarks

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman


    hvorfor stjælder du nu mit billede grill, det der var noget jeg smed op på nettet så min ven bill kunne se hvad han manglede i stuen.... :D


    og nej jeg kan heller ikke se hvorfor vi skulle stoppe nu, knægten både startede og fortsatte selv det her......


    Ok må i så gøre men han vil nok ikke svare mere det ville jeg hvertfald ikke hvis det var mig. :))

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Nu synes jeg skal stoppe hetzen imod ham. Den er ikke sjov mere. 8o Jeg personligt vil vente til en af de mere seriøse sites har testet de kort oppe imod hinanden så har man lidt håndfast at diskutere. :boxed:


    Hvorfor det? Sådan en idiot skal da flames så meget, at han aldrig kommer igen.

  • Så stopper I - og det gælder jer allesammen!



    Confirm - du har nu lært på den hårde måde hvad det betyder, når man ikke helt holder sig til sandheden, lad det forhåbentlig være en lærestreg. Men hvis du vil fortsætte herinde, så forventer jeg, at du finder både en anden stil og et andet sprog frem!


    Alle I andre - jeg havde ikke forventet det her niveau fra jer! Var det ikke bare nemmere at ignorere gutten i stedet for at blive ved med at sparke til ham? Der er næppe nogen her der er så tungnemme, at de ikke kan se det ikke er smart - ligesom det ikke er smart at fortælle usandheder.



    Jeg lukker tråden her, for der er tydeligt ingen mening i, at den får lov at fortsætte.