Jeg savner Wing Commander!

• Jeg fatter simpelthen ikke hvorfor samtlige spilproducenter har droppet at lave space sim.!

Jeg var (er) en stor fan af Wing Commander serien - Starlanzer fra Microsoft var også lovende, men det hele stoppede bare med et brag efter WC V kom.

Ved I om der har været tale om at fortsætte disse super underholdende spil eller i det mindste om der er andre lovende space sim. i pipelinen?

• Wing Commander var genialt, men der bliver ikke lavet mange nye space sims mere i dag som man hører så meget om.

der er ikke meget der kan hamle op med Wing Commander serien, men kan anbefale det næsten antikke spil Freelancer (som dog ikke er helt det samme, men har noget godt multiplayer :D) eller X serien (X: beyond the frontier, X2: the threat og X3: reunion). de har rimelig okay store universer, samt rimelig saftig grafik (især X3).

Det eneste jeg ved af forholdvis nye Wing commander agtige spil er TARR chronicles... grafisk er det fedt nok, men man keder sig nærmest til døde over missionerne.

Der var forresten et rimeligt nice spil baseret på Babylon 5 tv-serien, men jeg kan ikke huske hvad det hedder, kun at det er gratis.

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200