Passer de her dele sammen ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simon Bay
    Så du siger SHG er dårligere end getmore? :))



    Nej, han siger det er noget ala det samme, og ville også sige at du nemt kan stole på getmore. Men SHG er stadig bedre synes jeg.

  • Af hvad jeg har oplevet.. føler jeg mig godt nok meget mere sikker ved getmore. end SHG.. jeg køber aldrig ved dem mere.. man kan ikke være sikker på om de har delene hjemme.. selv om de står at de er.. Da de så fik de dele hjem. havde de ikke de andre mere.. så vi var nød til at vælge noget andet.. Men så skulle de lige ha 4 dage til at samle computeren. Selv om de havde lovet computeren for ca 2 uger siden..


    en ven købte ved jul et headsæt og dvs ting til lyd.. De måtte udsætte tiden 5 gange... og det var ca 4 mdr.


    servicen er helt i bund.. (om den er bleven bedre kan jeg ikke sige) efter min mening var der kun en som gjorde noget for kunderene... og det var rasmus. Har oplevet flere gange at gå der fra og været svinet til..


    Jeg har oplevet meget mere.. men gider ikke at kede jer mere end jeg har gjordt :P Da jeg ved at mange er kærester med SHG :roller:


    Snakket med nogen som arbejdet et andet computer sted.. fik at vide at de fik mange kunder som var meget utilfreds med SHG..


    Det er klart at folk der oplever dårlige ting ikke vil sige noget godt om forhandleren.. :) derfor kan jeg kun sige gode ting om getmore.. og meget dårligt ting om SHG


    Edit.. heh det jeg mente var at folk nogen steder siger at getmore er dårlige.. og at SHG er bare så super.. hvor jeg så kan sige. at de har de samme problemer som folk siger om getmore..


    Jeg vil så sige at jeg IKKE har haft noget til RMA hos getmore..

  • Mit indtryk mht. getmore er, at folk først bliver utilfredse, når de har haft brug for RMA. Jeg har handlet der et par gange og har 7-9-13 ikke haft brug for RMA.
    Jeg selv er fint tilfreds med SHG. Jeg synes det er fedt, at de holder styr på kvitteringerne for en, så man ikke skal lede skufferne igennem, når der er noget.
    De er dog sjældent de aller billigste, men jeg synes komfort og god service opvejer det.
    Dog har jeg også oplevet fejl hos SHG, men de er altid til at snakke med.
    Jeg synes bare, det er mere og mere trist at se, hvor lidt de har på lager, og desuden er de ved at nedlægge deres service med samling af computere, hvilket også er trist for dem, som har brug for det.
    Men jeg holdes fast ved SHG endnu.

    Gigabyte GA-EP35-DS3R
    E8500
    NorthQ Siberian Tiger
    2 * 1 GB Corsair Dominator pc8500/1066
    8800 gt 512 mb
    Samsung F1 750 gb
    Antec P180 + 5 * 120 mm. blæsere
    Creative X-Fi
    Logitech G5

    Rettet 2 gange, sidst af mtum ().

  • Alle firmaer har lavet deres fejl og sådan er det.
    Selv synes jeg shg er bedst grundet deres dejlige service de er som sagt ikke den billigste men efter min mening dem som giver den bedste allround service.

  • Jeg må så sige at jeg aldrig har mødt "service" der inde... Du kommer ind.. der sidder 1 tøs som ikke ved det store om dvs dele.. det er ikke særligt bruger venligt.. som i det gamle m-e hvor de brugte lidt tid på at forklare hvorfor det var godt osv. også når man sagde. det grafikkort skal jeg ha.. "hmm vi har det ikke på lager :P


    shg har mange ting og en super hjemmeside.. hvis man ikke ønsker service er det vel fint nok..
    Jeg kan bare ikke li at handle et sted hvor man føler sig dum hvis man spøger..


    men vi må heller stoppe med off topic...