Mutilate eller Combat i MH/BT?

• Hej folkens

Jeg har lige købt 2 daggers fra den nye vendor på den nye ø for 150 badges.
    Købte daggers til at gå mutilate til pvp (2v2) Jeg er lige kommet med i et nyt guild
    der køre MH og BT og vil gerne kunne gi en god dmg derinde. Det jeg vil høre om
    der er nogen her har har erfaring med combat dagger vs pve mutilate specs??
    Om mange bosser i MH/BT er immune til poison eller hvordan? inden jeg købte
    dagger bruge jeg s2 arena fist weapons (97.5dps) og med et full combat/assass
    kunne jeg godt toppe dmg meter. og mine nye daggers har 103.5dps..
    er dagger gimped som full combat pga deres speed og lave dmg på sinister strike?
    Og er mutilate bedre?

har lavet 2 specs, kom endeligt med ideér til dem..

combat dagger

Pve mutilate

håber der er nogle der har erfaring med daggers i endgame..

på forhånd tak..

Martin

• Ikke en eneste der ka svare på det.. Er her ingen endgame rogues eller hva??
    Gætter på at tweak.dk´s Wow forum er fyldt med ZA og kara noobs så?? ikke eneste
    reply.. hahaah!! hvor er det weak.. nu hvor jeg alligevel er hadet herinde ka jeg sgu lige så godt
    slette min account.. ikke eneste der ka reply ang BT det siger lidt om det her forum..
    hold jer til jeres casemods.. geeks

Oprindeligt indlæg af equeone
    Ikke en eneste der ka svare på det.. Er her ingen endgame rogues eller hva??
    Gætter på at tweak.dk´s Wow forum er fyldt med ZA og kara noobs så?? ikke eneste
    reply.. hahaah!! hvor er det weak.. nu hvor jeg alligevel er hadet herinde ka jeg sgu lige så godt
    slette min account.. ikke eneste der ka reply ang BT det siger lidt om det her forum..

Som jeg skrev i den anden tråd, erfaring =/= viden
    Kan dog ikke hjælpe dig her. Mit umiddelbare gæt vil være at combat sword > mutilate > combat dagger. Man hører sjældent noget godt om combat dagger, da sinister strike scaler med weapon damage og er så vidst jeg husker weapon normalized. Men vil tro at med de daggers du har skaffet skal du nok gå mutilate med enten det her spec http://www.wowhead.com/?talent=f0efoE0oidVo0eV0bV eller det her spec http://www.wowhead.com/?talent=f0efRE0oidVo0eVZV Det ene har lidt mere utility i tilfælde af en druid tank (improved expose armor), men lidt mindre damage fra OH.

Er ingen ekspert med rogues dog, og har kun prøved combat på rogue i ssc/tk (fra vens char)

Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...

Ikke en eneste der ka svare på det.. Er her ingen endgame rogues eller hva??

Så find dig dog et andet forum!

Din acc. siger at du er fra: 01.06.1979, hvorfor tror jeg ikke på dette? Du er da så umoden og latterlig at jeg får helt ondt af dig.

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Rettet 2 gange, sidst af Don_Jabbe ().

Oprindeligt indlæg af Don_Jabbe

Så find dig dog et andet forum!

Din acc. siger at du er fra: 01.06.1979, hvorfor tror jeg ikke på dette? Du er da så umoden og latterlig at jeg får helt ondt af dig.

Lad være med at synke ned på det niveau. Lad ham bare rase ud. vi er jo godt klar over at hans pointer ingen hold har i virkeligheden.

Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...

• græder i nu igen?? men tak for rådet.. prøver combat iaften i BT prøvede mutilate igår..
    men de specs du har linket er stortset de samme som jeg har linket.. men mange tak ellers..

græder i nu igen?? men tak for rådet.. prøver combat iaften i BT prøvede mutilate igår..

Jeg græder ikke. Jeg prøver at få andre til at holde sig på et civiliseret niveau, der er stor forskel.

combat skal du nok kun prøve med 1-h'ers, og hvis de skal kunne matche de 2 daggers fra badges skal de os være på MH/BT niveau (ToA og over)

• Den var nu heller ikke møntet på dig..
    må indrømme at jeg syntes det er sjov, min post på
    druid tråden blir spammet og du er den eneste der replier på
    mit rigtige spørgsmål, siger det ikke lidt om dette forum??

men tester combat dagger senere, men tror dog at jeg holder mig
    til mutilate, idet at de andre combat sword rogue ikke kunne følge
    med igår..

Og endnu engang tak for dit svar.. /cheer

• Fordi der ikke er en der har svaret er vi alle kara og za nubs, geeks osv, ja det kan jeg godt se, der er godt logik i det du siger :crazyeyes:
    Har du overvejet om der mon slet ikke var nogle endgame rogues herinde?
    Det kunne også være at folk havde travlt med andet end at sidde foran deres skærme?
    Og da Tweak ikke er et officielt wow-forum, så please stop det der.

Du siger vi tuder?
    Lyder sgu mere som dig tbh.

Og nej jeg hader dig ikke, men det er nu mest dig der er lidt emo for at bruge dine egne udtryk.

Sov godt mester.

(Ja jeg raider MH og BT - prot warrior)

Ja nemlig, ohøj mester, less qq more pew pew :9xo

• ja det er da flot at du er prot tank i MH og BT /golfclap..
    Men du er ikke rogue, så er din kommentar ikke = "ingenting"??
    et forum med 20k+ posts og ingen endgame rogues, lol klart..

• bare en hentydning til at det nok ikke var alle mennesker i verden der var endgame rogues, og nødvendigvis heller ikke kara og za nubs.

Så dine kommentarer om os tweakers generelt = "ingenting" ?

Og du er jo heller ikke druid, så hvordan kunne vi bruge din kommentar i den anden tråd? ;)

Peace out :9xo