Solgt: Asus Maximus Formula SE

  • Da jeg overvejer at skifte til DDR3 system, sælger jeg flg.


    Asus Maximus Formula SE


    Modsat ikke SE modellen, har SE modellen vandkølingsmulighed direkte på chipsæt.


    Bundkortet er købt 08.11.2007 hos PRC Data, og orig kasse med kabler, manual m.m. samt kvittering medfølger.


    Køber betaler porto.


    HBO: 1000


    Bundkortet er kun udkommet i en begrænset mængde, og kan ikke købes mere, derfor kan denne model ikke findes på edbpriser.


    Og som på det meste Asus, er der også 3 års garanti på dette bundkort.

  • Boarded fungere 110% og alle fittings m.m. skulle gerne være med.


    Så jeg vil næsten sige som nyt. :)


    Så er der ikke budt over inden kl. 10.00 så har vi en aftale.

  • Kan se at du ændrede dit sidste indlæg - så har ikke sendt en mail.


    Får nok først lejlighed til at kigge på ind på tweak igen mellem 10.30-11.30 i morgen, men regner med at vi har en aftale, såfremt der ikke bliver budt over inden 10.00.

  • et par spørgsmål


    1. kan bundkortet køre UDEN vandkøling på chipsettet, uden modifikationer ?


    2. hvad chipset sidder der på kortet

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Det svarer jeg da lige på.


    1. Ja det kan køre uden vandkøling, men som med alle andre normale bundkort vil jeg da anbefale lidt airflow i kabinettet om ikke andet. Kører selv uden vandkøling for tiden da jeg leger lidt med luftkøling (Thermalright IFX-14) og jeg kører 8x450Mhz 1.32500v på min Q6600 24h prime95 stabilt :) Og pga den store luftkøler har jeg ikke mulighed for at vandkøle chipsættet, det er bare en mulighed man har hvis man eks. vil vandkøle cpu, så er der måske ikke nok airflow til at køler chipsæt nok, og så er det jo let at sætte vandkøling til, frem for at skulle pille alt det originale af og smække for 500-1000kr køling på de 2 chipsæt og pwm køling. :)


    2. Det er med Intel X38 chipsæt.

  • KimB >> Fik lige budt 1100 af en kammerat lige her lidt i 10, så han render desværre af med bundkortet, men jeg takker da for budet.


    Så boarded er nu solgt.