Xbox360 Harddisk

  • Jeg vil lige høre, skal man virkelig ud og give 800 kr for 20gb til en xbox360, eller kan jeg købe en disk og sætte den til selv ?? eller nogen der ved hva der er af muligheder...

  • så vidt jeg ved kan du bruge en fat32 disk men ikke til stuff fra xobx live og ved ikke om man kan gemme ting på den men den kan bruges som media center så mit svar er nok umidelbart ja du må ud og betale 800 for den :(


    EDIT: ret mig hvis jeg tar fejl

    Q6600 G0
    crossfire 2xhd 3870
    Asus maximus formula
    2 GB DDR2 pc6400 corsair
    750w Corsair PSU

    Rettet en gang, sidst af Gisana ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gisana
    så vidt jeg ved kan du bruge en fat32 disk men ikke til stuff fra xobx live og ved ikke om man kan gemme ting på den men den kan bruges som media center så mit svar er nok umidelbart ja du må ud og betale 800 for den :(


    EDIT: ret mig hvis jeg tar fejl



    fandme sindsygt.. de ved sku hva de skal tag for det hva.. det kan bedre at betale sig at sælge min xbox core og så købe premium... :S

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog



    fandme sindsygt.. de ved sku hva de skal tag for det hva.. det kan bedre at betale sig at sælge min xbox core og så købe premium... :S


    ved godt det måske er lidt dyrt men du kan få en 120gb "hard drive" til din xbox360 for 1217kr. de billigeste steder, her er 2 links til hvor du evt. kan købe den.


    Microsoft Hard Drive 120 GB - Xbox 360 - Proshop.dk


    Microsoft Hard Drive 120 GB - Xbox 360 - Happii.dk