Hejsa,,
Jeg spiller tit Counter-Strike og har nu tænkt mig at lave en Dedicated Server.. men
Jeg har nogle problemer som jeg håber at i kan hjælpe mig med.
- Jeg har downloadet amxmodx til dedicated... og den siger at der er amxmodmenu.. med det hele.
men det er bare lige hvordan gør jeg mig selv admin... jeg har prøvet at skrive dette i Master Console (Dedicateds console) amx_addadmin "STEAM_0:1:13864373" abcdefghijklmnopqrstu ce
men den siger bare at jeg ikke har adgang til det...
- Den næste er... At jeg meget gerne vil have Hide-N-Seek på Serveren.. Hvordan får jeg det?
- Og jeg vil også gerne have Blockmaker 3.60 til Serveren... Hvordan får jeg det? Jeg har prøvet fra en person ved navn Necro.. Men jeg mangler bare det der hedder users.ini (Det sagde den så i amxmodx at den gemte noget der...
- Sidst men ikke mindst.. Vil jeg gerne spørge om hvordan jeg får den ud på Nettet. Nogle siger at jeg bare skal skrive sv_lan 0 men det hjælper ikke.. og nogle siger jeg skal åbne nogle porte fra noget der hedder Router.. men det er jeg bange for at gøre noget jeg ikke skal... Tror at Router har noget med Internettet at gøre :D...
Tak.. Jeg håber bare ikke at i smider linket til Necro.. Men Plz hjælp mig