Heya, tweakerz! Argh, nu er den sku gal igen. Fik min nye Windows Vista Home Preimium cd ind af døren i dag. Har købt 64bit da jeg gerne vil have 4 Gb. ram i. Fik smid lortet i maskinen og begyndte at installere, fint fint, det hele kørte bare derudaf. Kommer ind i windows for første gang og det hele ser ud til at være som det skal. Jeg begynder at downloade drivere til mit bundkort(NForce 780i) og Grafikkort(XFX8800GTS 512) og begynder at installere dem. Fint fint, genstart ingen problem. Men ak! Windows skal stå cirka i 20 minutter og installere opdateringer inden jeg kan få lov at lukke. Nå men fair nok, computeren gestartes, men lige efter loadscreenen, BSOD. Spændende tænker jeg, smækker cden tilbage i og booter op på den. Forsøger at lave en repair men den finder ingen fejl. Prøver derefter at gendanne, og det lykkedes da også. Nå men bare igang med at hente driverene igen. denne gang dog uden at installere. Windows får lov at opdatere og resetter. BSOD igen nå men gendanner igen, har nu slået opdateringer fra og ikke installeret nogen drivere endnu. Nogen som har en ide om hvad pokker som kan være galt? Sku rimelig surt ikke at kunne opdatere windows...
Nå men det blev da vist en længere smøre, håber virkelig der er nogen af jer som kan hjælpe.