MS Visio i Office pakke

• hmm er det bare mig eller skal jeg virkelig købe Visio for sig selv... jeg kan ikke lige umiddelbart finde en anden løsning :S
    jeg var lige ved at købe Office pakken enterprise fordi jeg troede den var med, men NEJ!!! hva sker der?

• Nu er Visio jo et "special" program nøjagtig som Project er det, så det er egentlig meget logisk, at det ikke følger med i Officepakken.

Enterprise er også en forholdsvis ny pakke og er sikkert målrettet store virksomheder der har brug for de produkter den nu indeholder, men mange af dem har sikkert intet at bruge Visio til, og vil derfor ikke betale for det.

Oprindeligt indlæg af Burger
    Nu er Visio jo et "special" program nøjagtig som Project er det, så det er egentlig meget logisk, at det ikke følger med i Officepakken.

Enterprise er også en forholdsvis ny pakke og er sikkert målrettet store virksomheder der har brug for de produkter den nu indeholder, men mange af dem har sikkert intet at bruge Visio til, og vil derfor ikke betale for det.

ok. så det er ikke muligt at få med i. damn.. nå men så må jeg jo købe det seperat medmindre firmaet kan lave lidt spons :P