Prostreet: Tuning af 350z

• Hej alle gamere.. Håber der er noget NFS nørder..

Jeg har en maxxed 350z grip bil.. Men jeg mangler en god tuning. Jeg fandt en generel tunings guide, men synes slet ikke den fungede til min 350z. Nogen der kunne komme med et bud?

MoBo: Asus P5N32-E SLI nForce 680i CPU: Intel C2Q Q6600 2,4 GHz RAM: Crucial Ballistix DDR2 PC-8500 2x1GB GFX: Asus nVidia Geforce 8800GTS 512mb (G92 chip) HDD: Samsung Spinpoint 7200rpm 320GB DVD Burner: Lite-On CD Burner: Plexwriter Premium PSU: Hiper HPU-4K-580 Cooling: 4x80mm Sunbeam Green LED Fans / 1x120mm Sunbeam Green LED Fan Mouse: Razer Copperhead Chaos Green 2000 DPI Sound: Sennheiser HD570

• det kommer fuldstændig an på hvilke baner og løb du skal bruge den til...

nu er jeg så ikke bekendt med justeringerne og funktionerne i prostreet...

i hvert fald hvis man skal have en god drag bil, så er det en god ide at få turbo/charger og ECU til at slå godt til ved høje omdrejninger, og at sætte samtlige gear en smule højere end normalt...

Men det bedste er faktisk at tune kareten efter hvordan banerne ser ud... fx. hvis de er meget krogede og snævre, så er høj acceleration et must, samt at man får ECU og turbo til at slå godt til ved lave omdrejninger...

som sagt, er jeg ikke så bekendt med prostreet, men mere med NFSU2, MW og carbon. Det meste af tuningen foregår typisk med trial and error, så det er om at lege lidt med settings indtil du er tilfreds

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200