Dexter tv-serie slut?

• Dem som kender Dexter Morgan, ER DEN SLUT???
    Har lige set sæson 2 afsnit 12, er der ik flere?
    http://www.sho.com/site/dexter/home.do

Ps. Han er for fed på en syg måde :crazyeyes:

Asus P5K ,Intel P35 Bios v.1201 Intel Core 2 Duo Q9300 @ 3000Mhtz 1,50v Corsair 4x1Gb ddr2@ 801 2,20v Liteon LH-20A1H487C 20X 1x OCZ 120Gb primær disk,1x500Gb dat disk XFX HD Radeon 7770 13.6 64bit ati driver, Creative X-fi Xtreme Music, Avira 2014 antivirus psu: Corsair CMPSU-650TXEU, 650Watt 12v52A Windows 7 Ultimate 64bit Antec Nine Hundred kabinet Zalman 9500 LED cpu-køler

• Ja det er virkelig en skam det er slut. Begge sæsoner er super super gode!

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

• Det holder sikkert bare pause, som alle andre serier gør?

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• Serien holder ikke pause som sådan. Den er fuldt ud aktiv med hensyn til at filme næste sæson. Mig bekendt er Dexter en af de få serier, som faktisk ikke har været specielt mærket af Hollywood-strejken, modsat eksempelvis Prison Break, som blev nød til at cutte tredje sæson ned med en større mængde afsnit. Alle Dexters afsnit kom som planlagt og tidsrammen for de næste afsnit er indtil videre overholdt.

• Gælder mig SÅ meget til den serie fortsætter, både første og anden sæson, synes jeg, var vildt fede. Også bare måde hele universet omkring Dexter fungerer, det er vildt godt bygget op. Da jeg startede med at se prison break i sin tid, troede jeg at toppen af serier var nået, men de er faldet lidt af på den siden første sæson (sæson to var dog den værste, og de er ved at være med oppe igen), men må indrømme at Dexter fuldstændigt fejede benene væk under mig.

Dexter er den ultimativt fedeste serie.