Hva siger i?

Bedste freeware firewall?
-
-
Prøv i Spil og Software foraet
Godt gået af en moderator -
Kerio og Sygate er vist dem der får mest ros. Jeg bruger selv Kerio, men har installeret Sygate på min kærestes comp. Begge gør det de skal og har basale features. Jeg tror jeg foretrækker Kerio, men det er vist mest en smagssag...
Edit: Men hører dette spørgsmål ikke til under software? Og som allerede nævt er der masser af tråde om emnet i forvejen. Lidt pinligt af en moderator...
-
Har brugt ZoneAlarm i over et år ... kunne ikke forestille mig at skifte !!!
-
Originally posted by Emerpus
.........Edit: Men hører dette spørgsmål ikke til under software? Og som allerede nævt er der masser af tråde om emnet i forvejen. Lidt pinligt af en moderator...
Det er nok fordi det er fredag -
Efter hvad jeg har hørt, passer det at Zonealarm var det bedste for ca. et år siden. Men de nye udgaver af den gratis version, skulle være blevet amputeret så meget, at de reelt ikke er meget værd. Så i dag er der bedre alternativer, f.eks. de to jeg har nævnt. Jeg har også hørt at den gamle version af Agnitum Outpost, som nu er freeware, skulle være udmærket.
-
Originally posted by Emerpus
Kerio og Sygate er vist dem der får mest ros. Jeg bruger selv Kerio, men har installeret Sygate på min kærestes comp. Begge gør det de skal og har basale features. Jeg tror jeg foretrækker Kerio, men det er vist mest en smagssag...Edit: Men hører dette spørgsmål ikke til under software? Og som allerede nævt er der masser af tråde om emnet i forvejen. Lidt pinligt af en moderator...
Ok, det vil jeg kigge nærmere på. TAK.... Zonealarm gider jeg ikke mere, det har simpelthen voldet for mange problemer i tidens løb
-
Originally posted by bentzin
Godt gået af en moderatorHehe ja Fredag, jeg rykker lige...... min EGEN tråd.... dough mand :]
-
Originally posted by Ulrik
Har brugt ZoneAlarm i over et år ... kunne ikke forestille mig at skifte !!!Den er også rigtig god af en freeware-firewall syntes jeg.
-
Bruger Sygate.. Synes den har et par features i forhold til zoneAlarm der gør den det lidt bedre.. F.Eks. overvågning over netværket osv.
-
Ja som mange siger er Sygate et fedt valg
Har selv kørt med den i lang tid, og har været rigtig glad for den
-
Jep, Sygate er den bedste firewall jeg har prøvet indtil videre.
-
tjaaa hvis du har en lille computer ved siden af så kan du jo hente Smoothwall !! og lægge den ind !! skide næm at sætte op og virker uden brok !!
-
Originally posted by bentzin
Godt gået af en moderatorEr den blevet flyttet eller er det bare mig der kikker på den under software og spil
-
Jeg har lige installeret kerio og synes den er bedre end sygate fordi den fylder mindre og føles ikke så krævende for systemet!
-
Originally posted by nOrphf
Er den blevet flyttet eller er det bare mig der kikker på den under software og spil
Jeg citerer lige mig selv fra et indlæg lidt højere oppe: "Hehe ja Fredag, jeg rykker lige...... min EGEN tråd.... dough mand"