Placering af popup billede med X og Y

• Hej.

Jeg sidder og er ved at lave noget så når man holder musen over et lille billede så bliver et stort billede vist ovenfor det lille bilede.

Men her tænker jeg så på istedet for at lave en position for hvert af billeder så kunne man vel tage billedets x og y kordinater og plusse noget til så det store billeder bliver vist ovenover

Det har jeg skam også fået lavet, men nu er problemet bare jeg skal sidde og ændre navnene på hvert af billederne og det er irriterende da det gerne skal være dynamisk.

[Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/032008/Unavngivet28.JPG]

Sådan ser det ud nu

Koden for det store billedes placering:
    For x: daniel_agger_stor.x = daniel_agger_lille.x - 36
    For y: daniel_agger_stor.y = daniel_agger_stor.y - 200

Det fungere skam fint nok, men er ikke særligt optimalt da jeg skal ændre billedernes navne hver gang jeg skal have et nyt billede

Det ville være rart hvis jeg bare kunne sætte et billede ind og så kopiere min handling uden at skulle ændre navnene i koden.

Det bliver lavet i mediator 7 pro (Ja I know det er ikke rigtig programmering, men må ikke bruge andet i skolen :P)

På forhånd tak :)

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

• Tjae vidste heller ikke helt da mediator kan bruges til hjemmeside, men det jeg laver nu er ikke hjemmeside men mere programmering :crazyeyes:

Men det må du om :clap:

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB