Hvornår Scryer eller Aldore ?

• Hvornår kan man vælge Scryer eller Aldore ???

Jeg er i 64, fik en gang at vide at det var der man kunne. Når kikker (u) så har jeg rebetaision med Scryer og når jeg går ind nogle aldore steder bliver jeg smidt ud :/ ved ikke hvorfor for jeg har ikke valgt noget enu, hjælp :)

Oprindeligt indlæg af Wazil
    Hvornår kan man vælge Scryer eller Aldore ???

Jeg er i 64, fik en gang at vide at det var der man kunne. Når kikker (u) så har jeg rebetaision med Scryer og når jeg går ind nogle aldore steder bliver jeg smidt ud :/ ved ikke hvorfor for jeg har ikke valgt noget enu, hjælp :)

Lav questen i midten af Shattrath hvor du skal gå rundt i byen efter en "guardian". Så vælger man side efter.

• Et godt råd, er du Blood Elf(Scryer) eller Dranai(Aldor) kan du bare snakke med en in-keeper og vupti er du allerede Friendly.

Oprindeligt indlæg af Wazil
    Tak, hvornår er det man kan det ?

Du kan sagtens i det lvl du er nu. Tror jeg gjorde det i lvl 61 på min seneste char.

• hvis du bliver smidt ud fra aldor så har du altså valgt scryer :crazyeyes: om du mener du har valgt det eller ej, så har du altså valgt scryer :P

Oprindeligt indlæg af Prectar
    hvis du bliver smidt ud fra aldor så har du altså valgt scryer :crazyeyes: om du mener du har valgt det eller ej, så har du altså valgt scryer :P

vrøvl...er du bloodelf er du stadig venner med scryer selvom du ikke har valgt (racial) og har man valgt forkert, er der quests i lower city der kan bytte ens rep...men det tager pænt lang tid hvis man er exalted :D

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Nu bliver jeg altså lige nødt til at få forklaret hvad det er I snakker om :oops:

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Oprindeligt indlæg af Don_Jabbe
    Nu bliver jeg altså lige nødt til at få forklaret hvad det er I snakker om :oops:

2 factions man kan vælge, de er begge beliggende i Shattrath City. De har forskellige ting man kan købe, primært shoulder enchants. Det er mere eller mindre en smagssag om man er scryer eller aldor.