Den værste uge i mit liv!

  • husk endelig at snakke med familien, mere end nogensinde. Selvom det er en svær tid og hård at snakke om så bliver du nød til det. men se ikke kun dårligt på det op med humøret og skab lidt glæde i den dårlige tid. mistede selv min farbrors kone 3 timer efter nytårs aften for 2 år siden :( efter de gik hjem fra os. det var en hård tid, for hele familien men det må ikke stoppe dit liv her selvom du har mistet en af de 2 nærmeste i dit liv. jeg føler med dig og håber du kan få familien helskinnet igennem denne tragiske tid af jeres liv.


    Dette er et bevis på hvor hård livet kan være for mennesket men heldigvis har vi hjernen til at huske på gode ting der er sket og det er det dig og din familie nu må gennemgå og klare til højeste karaktere. håber alt må gå dig vel fremover


    R.I.P


    Kimiox

  • Jeg føler virkeligt med dig mester!! Det må være noget af det aller aller værste at miste en så tæt.
    Jeg var utrolig tæt på at miste min papper her for 2 dage siden, pga brand..



    Hold hovedet oppe!

  • tak for det hele allesammen .. Bisættelsen var en "lettelse" at komme over. Det blev gjort på en værdig måde, og fik taget mig mod nok til at holde en tale i kirken foran lidt over 100 mennesker..
    En underlig følelse da jeg aldrig har kunnet sige noget foran nogen i større selskaber.


    I denne her situation MÅTTE jeg bare selv holde talen og få sagt det personligt til ham ..
    Livet går videre.. suk.


    /natch

  • Jamen det var da rigtigt godt at bisættelsen fik lettet lidt på dit sind. :) Dejligt at det gik godt.


    Og jeg synes det var modigt og rigtigt af dig at holde den tale foran alle de mennesker - respekt. :9xo