problem med installation pga. vista?

• Hey ...

mig og min bror har lige købt LOTRO, jeg installerede og ingen problemer med min computer (windows xp) .. Min brors får en fejlmeddelse at den ikke kan få adgang, man kan så vælge "annuler" "forsøg igen" "ignorer" .. hvis valgte det sidste, så installere den også færdigt men spillet sletter ligesom sig selv igen og man skal installere det igen. Så vidt jeg forstår ved at den ikke har adgang er at brugeren ikke har rettighederne? Men der er kun den bruger på hans vista? Nogle der ved hvad problemet er?

DXC:

• Måske din lillebror ikke har administrator rettigheder?

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

Oprindeligt indlæg af DXC
    det har han. Får også denne besked når jeg prøver og slette en bestemt besked:

(vista=lort)

Nok nærmere LOTRO=lort. Jeg installerede ihvertfald min på vista uden problemer i tidernes morgen. Desværre kunne de (dengang) ikke finde ud af at supportere Geforce 8800 kort, så spillet crashede konstant.

Oprindeligt indlæg af fhqwhgad

Nok nærmere LOTRO=lort. Jeg installerede ihvertfald min på vista uden problemer i tidernes morgen. Desværre kunne de (dengang) ikke finde ud af at supportere Geforce 8800 kort, så spillet crashede konstant.

Syntes nu spillet er fedt, bedre end wow imo. Men har fået skidtet til at fungere :)