V/s: Shuttle XPC

  • hej jer derude.


    Da jeg har tænkt mig at sælge min shuttle xpc, vill ejeg gerne vide hvor meget jeg kan få for den. Det er inklusiv en amd X2 5200+ processor.


    Det drejer sig om denne:


    Shuttle XPc


    Vil gerne sælge den, da jeg vil have noget større, så jeg kan få trådløs netkort i. (Grafikkort spærre begge)


    Den er vistnok omkring et år gammel og købte den brugt, men den var kun blevet testet. Jeg er altså reelt den første ejer, da den første syntes det var et overkill han havde bygget. Har vistnok kvitteringen et sted, ellers tror jeg jeg kan få en igen. Han havde nemlig købt delene igennem hans firma.


    Ps. Den er ikke overclocket.

  • Det er fordi jeg ingen anelse har hvor meget jeg kan få. Den er trodsalt 1 år, men i fin stand. VIlle have brugt den til lan etc. men blev det ikke til. Overvejer om jeg vil lave den til et mediacenter, da jeg har læst at den ville være god til det, men er knap for penge, så tror ikke jeg har råd til det.m


    I kommer bare med et bud, men hvis jeg skal sige blindt i luften, vil jeg da gerne over de 1500. Det er jo trodsalt shuttle (bundkort, strømforsyning, kabinet) og high"er" end cpu fra en gammel model. Men det er kun et GÆT, byd under kan jeg da se på.

  • 1500,- lyder som en god pris


    (jeg er på vej på ferie, rejser i nat .. Wuhuu 14 dage på Gran Canaria)


    Hvis du ikke får den solgt i mellem tiden, er jeg frisk på prisen
    "hvis du kan vente lidt på pengene.."



    Jeg vil se om der ikke bliver tid til lidt ture på nettet så jeg kan følge med på siden.



    BUD 1500,- plus porto eller afhentning

  • "Info fra lille Grand Canaria"


    Der står Sønderborg udfor hans bopæl ;)


    Kommer hjem næste fredag, hvis den ikke er solgt der, vil dette være det første sted jeg besøger efter lufthavnen..

  • mange tak (som du kan se er jeg ny her) så jeg så ikke lige på bopæl.


    men jeg tror at shuttlen bliver din, selv om jeg har ville have en i omkring 4 år nu, så tror jeg det må blive i fantasien.

  • Hej Nillermannn


    Hjemme fra GC opdager jeg at TDC har snuppet mit Inet :( ..


    Når men, tilbage igen :)


    Hvad følger med, div kabler? driver ? .. er der blæser til CPU´en :D ..


    og vigtigst, er den solgt? ..


    btw.. Hvis det er i orden med dig, ændre jeg mit bud til 1500,- inkl porto

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nillermannn
    Det er fordi jeg ingen anelse har hvor meget jeg kan få. Den er trodsalt 1 år, men i fin stand. VIlle have brugt den til lan etc. men blev det ikke til. Overvejer om jeg vil lave den til et mediacenter, da jeg har læst at den ville være god til det, men er knap for penge, så tror ikke jeg har råd til det.m


    I kommer bare med et bud, men hvis jeg skal sige blindt i luften, vil jeg da gerne over de 1500. Det er jo trodsalt shuttle (bundkort, strømforsyning, kabinet) og high"er" end cpu fra en gammel model. Men det er kun et GÆT, byd under kan jeg da se på.


    Sorry men hvad er der i den shuttle og hvad skal man selv købe ved siden af?

    ASUS MAXIMUS VII HERO Z97
    Intel i7 4790K @ 4600Mhz
    gigabyte GTX 980TI
    Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC 16GB
    2x Samsung 850 EVO SSD - 250GB @ Raid 0
    Noctua NH-D15
    Corsair Obsidian 450D
    Asus PG278Q 144 Mhz

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dMITIj


    Sorry men hvad er der i den shuttle og hvad skal man selv købe ved siden af?


    Som han skriver HELT øverst oppe i tråden, så er det en shuttle incl. en X2 5200+ ... Siden han ikke har skrevet andet, så følger der vel ikke andet med.


    Så der mangler jo RAM, harddisk, optisk drev & grafikkort.... og lydkort hvis man ikke vil køre onboard.

  • Det har du ret i.. Den er ikke solgt, men lader den løbe til på fredag, ellers ryger den til højestbydende.


    (Skal dog siges, at jeg først kan undvære den, når shg tager sig sammen til at sende det bundkort som jeg har ventet på i næsten 1 måned.)

  • Det er ikke længere så presserende at jeg køber din Shuttle, da jeg skulle havde brugt den, denne weekend :boxed: .. men jeg har stadigvæk nogle ubesvaret spørgsmål


    Har du fundet kvitteringen?


    Er der kabler? driver ? blæser til CPU´en


    Hvad vejer den? og er der æske med?


    Mit bud 1500,- plus ½porto

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af doob
    DEAL DEAL DEAL DEAL DEAL
    :cheers: :pokey: :cheers:


    Hvorfor skriver du deal når du ikke er sælger?


    Sælger, hvornår kan du "undvære" den? Er evt. intra.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • jeg spørger om vi har en deal!!, da jeg ikke har hørt fra sælger efter at auktionen sluttet sidste weekend, hvor jeg lagde det højeste bud ..


    nixon ..
    email: knbn(a)doob.dk