hej tweakers, er kommet igang med at spille en del source igen, da wow keder mig grumt. Desværre har der siden dag 1 i hl2 været problemer for mig ved visse textures...jeg ser ganske enkelt kun wire-frames, hvilket ikke er så fedt....jeg havde tænkt mig at slette hele min steam mappe og downloade alt via steam, men hvilke filer skal jeg gemme for at selve steam osv virker, og vil den spørge om key til hl2 eller lign, for så skal jeg finde cderne igen....

bedste måde at geninstallere på
-
-
Der er som sådan intet du skal gemme. Du henter bare steam og henter spillene via steam. Og med hensyn til keys, skal de ikke benyttes længere, da spillene er bundet til din konto. Så du skal kun benytte steam login data.
-
så kom problemet..alle mine favorites er forsvundet.....
-
Oprindeligt indlæg af Fragman
så kom problemet..alle mine favorites er forsvundet.....Hvis du bare gerne vil geninstallere spillene og ikke selve steam, så skal du bare slette spillets mappe. eksempel: <C:\Spil\Steam\steamapps\user_name\counter-strike source..> og derefter skal du starte spillet igen inde i steam-programmet!
Der vil sandsynligvis gå lidt længere tid med at starte op, men det er fordi den geninstallerer alle GCF-filerne som ligger i din steamapps folder.(det tager mellem 2-10 minutter al efter hvor hurtig din computer er..
)
Håber dette hjalp, selvom på postens dato at bedømme, det måske er lidt for sent at hjælpe dig! Men nu ved du det til en anden gang!