Ny computer!

• Tak for svarene.

Tror at det bliver et gigabyte x48...
    Da det tager ddr2 ram.. Så fuck farven.

EDIT: Hvad med de nye 790i bundkort? overclocker de godt?

For så kunne det da være at man skulle køre quad sli :)

• 790i har vist vist helt pæne resultater på OC ja? De siger de første der har prøvet det. :D

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

• Totalt fedt udseende :razz:

men til en pris på ca. 2500 kr så kan de fleste nok godt leve uden.
    http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=2112297

Kan dog fås til ca. 2300 kr i england ... hvor det også er på lager modsat hos SHG.

[Blocked Image: http://img147.imageshack.us/im…ypanyp500500272e55iw8.jpg] [Blocked Image: http://img237.imageshack.us/im…2win1h500500292d32vp6.jpg]

Oprindeligt indlæg af noxon
    Ja dem jeg har set løber over 600fsb, det chipset skal nok blive et hit, det kommer bare lidt sent :)

Det er nok de færeste som kan, vil og har råd til at presse et bundkort så meget ;)

Ja dem jeg har set løber over 600fsb, det chipset skal nok blive et hit, det kommer bare lidt sent :)

Nice :) Er det på luft eller vand køling? Eller noget vildere? :P

• Det er et flot board uden tvivl om det har du et link til den forhandler i England? :9xo

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

Mener det bare er out of the box, hvor det kørte 640fsb. De 600 var så hvad han kørte en omgang bench ved

Tvivler. Men vil da meget gerne se et link til den test hvor det er kørt FSB 640 out-the-box.

De sidste 5 reviews jeg har læst om 790i endte de alle et sted mellem 475 og 500.

Men skulle ikke undre mig hvis der var en eller anden på Xs der havde voldbollet bundkortet for at få det vildt højt op i 20 sekunder

Oprindeligt indlæg af baloo
    Det er et flot board uden tvivl om det har du et link til den forhandler i England? :9xo

http://www.overclockers.co.uk/…duct.php?prodid=MB-002-XF

• hvis det ikke bare var et heldigt eksemplar..den slags er set før, så kan et 790i og 2 8800gts da være et bedre valg...X2 har det ikke godt med antialiasering, og gx2 er alt for dyrt.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af Fragman
    hvis det ikke bare var et heldigt eksemplar..den slags er set før, så kan et 790i og 2 8800gts da være et bedre valg...X2 har det ikke godt med antialiasering, og gx2 er alt for dyrt.

Arh, så dyrt er gx2 ikke igen... Man får jo hvad man betaler for :) Det yder jo rigtig godt!

Men er mest i tvivl om jeg skal snuppe et x48 eller 790i board. Hvad vil i mene?

Oprindeligt indlæg af Flindt_DK

Arh, så dyrt er gx2 ikke igen... Man får jo hvad man betaler for :) Det yder jo rigtig godt!

Men er mest i tvivl om jeg skal snuppe et x48 eller 790i board. Hvad vil i mene?

prøv at se testen på fx hwt.dk ..så godt yder det slet ikke.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Nej okay :) Måske ikke så godt i den test...

Men læste en nyhed hvr der var et link til en test, og der ydede det sgu godt!

Tror ikke at jeg vil tage et 790i da jeg så også skal have ddr3 ram :(

Så det bliver enten til dette motherboard: Asus Rampage Formula Intel X48

Eller et gigabyte x48.

Hvad ville i mene der var bedst?

Og hvilket grafikkort ville i vælge til?

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    SHG har Gigabyte X48 på lager ... køb det og så det bedste grafikkort du syntes du har råd til ?

Det rampage formula skulle bare være ret godt? Har læst et par reviews af det...

Oprindeligt indlæg af Flindt_DK

Ville jo høre jeres mening først :P

Der er jo nok ikke så mange der har nogle af de bundkort, så det bedste er jo at danne din egen mening ud fra dine erfaringer og så hvad du kan finde ud af i løbet af en stak reviews. Ser ikke ud til at folk har så meget mere at bidrage med ? - Så det er jo godt nok på et eller andet område da du skal til at bestille dit hardware ik ?

Hvorfor køber du dog den der langsomme Raptor ?

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Der er jo nok ikke så mange der har nogle af de bundkort, så det bedste er jo at danne din egen mening ud fra dine erfaringer og så hvad du kan finde ud af i løbet af en stak reviews. Ser ikke ud til at folk har så meget mere at bidrage med ? - Så det er jo godt nok på et eller andet område da du skal til at bestille dit hardware ik ?

Hvorfor køber du dog den der langsomme Raptor ?

Hmm...

Den langsomme raptor? Hvad er det for en? :P Jeg linker til den med mest cache og går ud fra det er den hurtigste :)

Men hvad ville i tweakere vælge af grafikkort?
    Den skal kunne spille de nyeste spil i noget tid...