NFSU demo

• Er jeg den eneste der ikke kan få den nye need for speed demo til at du???

Først hentede jeg den fra boomtown.dk, men der ville den ikke engang extracte og installere.
    Derefter hentede jeg demoen fra dailyrush, denne fil var anderledes og installerede fint, men den vil ikke starte spillet op..
    Gider ik prøve mere nu, lorte demo!

Originally posted by Imp4ct
    Er jeg den eneste der ikke kan få den nye need for speed demo til at du???

Først hentede jeg den fra boomtown.dk, men der ville den ikke engang extracte og installere.
    Derefter hentede jeg demoen fra dailyrush, denne fil var anderledes og installerede fint, men den vil ikke starte spillet op..
    Gider ik prøve mere nu, lorte demo!

Jeg har også lige hentet den fra Dailyrush.dk og den kan heller ikke gå ind i det!! Det er noget lort, jeg tror jeg prøver en anden ATI driver!!!

Originally posted by cla
    Skærmen skifter lige over i sort (som om den lige skal til at starte spillet) og så sker der ikke andet end at den kommer tilbage til hvor man var før :rolleyes:

Ja..
    Det samme sker for mig...

• hmm fortæl mig li når i har prøvet den om den er ligeså urealistisk som de forudgående, efter min mening så er det eneste nfs der holder porsche challenge, den har en smule realisme i handling

4070 Ti Gigabyte

Originally posted by sehested
    hmm fortæl mig li når i har prøvet den om den er ligeså urealistisk som de forudgående, efter min mening så er det eneste nfs der holder porsche challenge, den har en smule realisme i handling

problemet er jo netop at vi IKKE kan få lov at prøve det.. :)

• jo jo det har jeg fattet;) netop derfor jeg sagde:hmm fortæl mig li når i har prøvet den om den

4070 Ti Gigabyte

• Har fundet løsningen!! Og FUCK hvor er det fedt det spil, der er lattergas på mellemrumstasten, der er den lede fartfornemmelse!!

Man skal gå ind i Kontrolpanelet og ændre sine regions indstillinger til Australien (Engelsk Australien) Så virker det!!

hmm fortæl mig li når i har prøvet den om den er ligeså urealistisk som de forudgående, efter min mening så er det eneste nfs der holder porsche challenge, den har en smule realisme i handling

NFS porche = best game ever :D

• li i øjeblikket tripper jeg godt nok en del over CM3 det er max nice både gfx og handling, bare skod jeg har lidt problemer med lyden

4070 Ti Gigabyte

li i øjeblikket tripper jeg godt nok en del over CM3 det er max nice både gfx og handling, bare skod jeg har lidt problemer med lyden

Det er ikke så fedt når man har et skod gfx :(

• Henter demoen nu, går max stærkt med 220kb/s :D

Har ventet med længsel på den her demo, så nu må vi se om den holder ;)

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

• nogen her der ved hvorfor at man får en sort skærm sådan 3 - 4 gang hvor efter at man lander ude på skrivebordet igen ?!?!

Originally posted by |HG|AkirA
    nogen her der ved hvorfor at man får en sort skærm sådan 3 - 4 gang hvor efter at man lander ude på skrivebordet igen ?!?!

Se hvad der blev skrevet ovenfor ;) :

Har fundet løsningen!! Og FUCK hvor er det fedt det spil, der er lattergas på mellemrumstasten, der er den lede fartfornemmelse!!

Man skal gå ind i Kontrolpanelet og ændre sine regions indstillinger til Australien (Engelsk Australien) Så virker det!!

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP