• Min ene ATA disk er her til aften gået af ved døden, med flammer og hele molevitten. ;(



    EDIT:
    Segates warranty tjek siger at den stadig er dækket og at jeg dermed godt kan oprette en RMA.


    Disken er købt d. 27-12-05 og jeg har derfor været i kontakt med TJdata og de mener jeg selv skal sende den ind til Segate og dermed betale ~ 200,- i fragt da Segate ikke refundere dette.


    Kan det virkelig passe at jeg selv skal betale det? I så fald tror jeg bare at jeg køber mig en ny SATA disk i stedet.


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W

    Rettet 2 gange, sidst af Tha Priest ().

  • Update!


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W

  • er det alm rma skal du måske lægge ud og få det refunderet, men er det en udvidet garanti kan det godt være fragten er noget du selv skal betale.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.