Fodbold FCK

  • Quote

    Originally posted by bentzin


    Øhh - hva' mener du ?( Det kniber lidt med den der hjerne ;) Du skriver: "mange der kun ser fodbold den ene gang el. 2 om året" samtidig skriver du: grunden til at der er flere der ser fodbold ER at det IKKE bliver sendt i fjerneren. . . . ?(?(?(?(
    En anden ting:
    Nu er det hver gang der er fodbold i TV, at seertallene stiger og ligger sig i den øverste top - hver gang !! Og da der vist bliver vist fodbold mere end 2 gange om året - tjah nogen gange er det 2 gange om ugen ;) så må det alt i alt blive til mange seere :] Eller hvad ?(


    Edit: Jeg gider ikke kommentere din nedladende attitude ang. det med min hjerne. Ka' kun ryste på hovedet - uden at være bange for, at det skal gå ud over min hjerne !


    Okay... det kan godt være at det var lidt for hårdt at sige noget om hjernen... Er sgu smadret i dag... Sry... Bliver bare lidt irriteret over folk der kommer med kommentarer som er nedladene ("købte fraser" "ryste på hovedet af" "Og det der med at det er din mening Tjah") Det kan man osse se når jeg skriver fodbold i stedet for motorsport... Men lad nu se... Har hørt noget om at nogle danske TV stationer har købt rettighederne til formel1 næste år... Så kan det da være der kommer noget skub i seertallene... Den eneste grund til jeg ser bold en gang i mellem er at der er øl med i spillet... Så det kunne faktisk ligeså godt være længdespring eller stangtennis jeg så... :P

  • Quote

    Originally posted by Knoxville
    FCK styrer!! Don Ø styrer!! sådan er det bare :D:D:D:D


    Ja ja - men hvor styrer de hen ;) - ikke ud i Europa - tro jeg :rolleyes: - og hvis de ik´ta'r sig sammen på søndag. Så styrer de heller ikke mod mesterskabet. ;)

  • Quote

    Originally posted by bentzin


    Ja ja - men hvor styrer de hen ;) - ikke ud i Europa - tro jeg :rolleyes: - og hvis de ik´ta'r sig sammen på søndag. Så styrer de heller ikke mod mesterskabet. ;)


    nemlig