V:Q6600@3600 mhz på luft!

  • Den bliver ikke solgt til den pris, vil hellere prøve at bytte den til en anden cpu. Det er en G0 model og den har kørt i 4 dage nu stabilt ved 3600 mhz, den skal lige have nogle flere tæsk....

  • Hvis du skal have meget for den skal du kigge på ebay.de der går de til en 1400 kr ca ..


    Tjeck det ud ...


    ;-)


    Det er vildt ... ;-)

    E6600@2.4GHz
    MSI P965Neo2
    250 Gb Samsung
    Inno3D 8800GT 512MB DDR3
    4Gb G.Skill @ 800 MHz
    Samsung SyncMaster 226BW

  • Aj Simon, nu stopper du sq..." SVINET dig til" :D


    Jeg skrev blot at du skulle pisse ud af min tråd efter du hængte mig ud i din salgstråd på oc.dk.


    Hvis vi endelig skal overdrive, så vil jeg da slet ikke skrive hvad du skrev tilbage...


    Overdrivelse fremmer forståelsen :clap:

  • hvis der er store problemer kan i jo bare afhente tingene ;) der er altid en risiko når man handler over fjernsalg.


    støtter 100% op om PimpF ;)


    er slev blevet snydt og har selv "snydt" og så gik der fuldstændigt kage i den handel da jeg skiftede mail og ikke så hans sidste mail da der gik 14 dage inden svar fra ham.


    Hvis man har travlt kan tingene nogle gange smutte for selv den bedste.

  • Tak for støtten, dude :cheers:


    Som du selv er inde på, kan det smutte selv for den bedste og går bare 2 handler galt ud af 300, får man hurtigt stemplet "Svindlerka`l".
    Især folk som simon.kl som svært ved at holde sig til sandheden og fordrejer ting, er gode til at sprede dårlige rygter.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af simon.kl
    Hvis det er en gammel strømslugende fejlbehæftet B3 version så vel 800 Kr.
    Er det den lidt bedre G0 version så vel 900-1.000 Kr.


    WTF! "fejlbehæftet" du ved da vidst ikke h´vad du snakker om...


    OG BTW PimpF er sq fin nok, det er simon der er lidt wired... hvad laver du overhovedet herinde simon?

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

    Rettet 2 gange, sidst af nano ().