PS3 og Samsung?!

  • Hej derude! Jeg har et samsung TV nærmere betegnet "Samsung - LE-32R71WX" og et samsung surround system "Samsung HT-XQ100" og en playstation 3. Problemet er så at jeg kan ikke få surround lyd når jeg spiller playstation 3, mit TV har nemlig kun 1 HDMI indgang. Og både Playstationen og anlæget skal tilsluttes via HDMI indgangen. og hvis jeg køber en HDMI switch kan jeg jo kun bruge en af dem ad gangen? Hvis I har nogen ideer til hvordan jeg løser dette problem, må i meget gerne skrive.
    På forhånd tak.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tejmer
    Hej derude! Jeg har et samsung TV nærmere betegnet "Samsung - LE-32R71WX" og et samsung surround system "Samsung HT-XQ100" og en playstation 3. Problemet er så at jeg kan ikke få surround lyd når jeg spiller playstation 3, mit TV har nemlig kun 1 HDMI indgang. Og både Playstationen og anlæget skal tilsluttes via HDMI indgangen. og hvis jeg køber en HDMI switch kan jeg jo kun bruge en af dem ad gangen? Hvis I har nogen ideer til hvordan jeg løser dette problem, må i meget gerne skrive.
    På forhånd tak.


    rimelig sikker på at have set en hdmi splitter.
    men er rimelig dyr. men så igen. det er næsten alle typer kabel ting som har med hdmi at gøre XD