Låne NY ventrilo server?

• mig og 3 af mine venner spiller meget over nettet.. og vi mangler en ventrilo med den nye version som vi kan låne i ny og næ.. vi ønsker engelig bare en channe hvor vi kan komme ind når vi nu spiller :)
    jeg kan godt finde nogle ude på nettet men der kommer nogle rimelig random mennesker eller også er ping for høj..

som sagt drejer det sig kun om 5 mennesker MAX på de gode dage :P

• Hmm hvilken forbindelse har i? Hvis en af jer har 512kbit eller mere i upload ka den person sagtens hoste hans egen og stadig spille online det har jeg selv gjort med 2-3 venner :)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Hmm hvilken forbindelse har i? Hvis en af jer har 512kbit eller mere i upload ka den person sagtens hoste hans egen og stadig spille online det har jeg selv gjort med 2-3 venner :)

hmm, så vidt jeg ved så koster den nye version penge at have kørende da du skal have licens.. og hvis nogle her inde tilfældigvis har en server til ngoet clan værk.. så ville vi være rigtig glade for at kunne låne normalt kun 2-3 pladser.. vi kan jo sagtens smutte hvis limit bliver nået.

Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Well, jeg har altså den nye 3.02 server installeret....

ok :S

nå men det må jeg da undersøge men u harj eg i hvert fald fået lov til at låne en :) MANGE TAK.