Torrents går amok.

  • Hejsa alle sammen.




    Har et lille problem. Når jeg downloader torrents så ligemeget hvor mange seedere der er, så downloader jeg med en fart på højst 3,1 kb/s.
    Dette skete primært med uTorrent, Azureus virkede udemærket. Ihvertfald indtil jeg dummede mig :roller:




    Prøvede nemlig at skifte porte iflg. guiden til min router fra portforward.com og det hele, men det resulterede bare i, at Azureus nu virker på samme måde som uTorrent, altså slet ikke.


    Hvad gør jeg?


  • husker du at sætte utorrent eller azureus til samme port?? altså du portforwarder i din router.


    så tjek det. jeg har ingen problemer med utorrent.. :)

  • Tror Firedog, mente at du sku tjekke hvilke porte Torrent og Azureus bruger. Prøv giv dem hver sin port, så det ik gi'r konflikt. Oz prøv tjek hastigheds indstillingerne Up/download. Kan være du har kom til at sætte download til max 3kb/s :crazyeyes:

    Asus P5K ,Intel P35 Bios v.1201 Intel Core 2 Duo Q9300 @ 3000Mhtz 1,50v Corsair 4x1Gb ddr2@ 801 2,20v Liteon LH-20A1H487C 20X 1x OCZ 120Gb primær disk,1x500Gb dat disk XFX HD Radeon 7770 13.6 64bit ati driver, Creative X-fi Xtreme Music, Avira 2014 antivirus psu: Corsair CMPSU-650TXEU, 650Watt 12v52A Windows 7 Ultimate 64bit Antec Nine Hundred kabinet Zalman 9500 LED cpu-køler