S:Min QX6700

  • Jeg har gået og overvejet nu mit system alligevel er skildt ad om jeg er havnet på rette hylde. Derfor sælger jeg min QX6700 videre igen.
    http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=256128
    Jeg har ikke haft den mere end godt 2 md og jeg har passet godt på da den kun har kørt std hos mig. Men jeg ved at den kan en masse da ham fyren der havde den før mig ramte knap 4100mhz med en Noctua luftkøler. Jeg ser frem til tråd der forløber sober uden alle de sædvanlige kommentarer om man ligeså godt kan købe en Q6600 den kan det samme osv. Der er kvitt med fra shg.dk fra d 25/1-07 men eftersom den er slebet med korn 2000 er kvitt mest en garant for den er erhvervet på helt normal vis. Jeg sætter et hbo 2500,- pp og en slå til pris på 2800,- pp hvis nogen vil ha den hurtig ellers har jeg ikke travlt med at sælge. Foreløbig lader jeg salget kører 2 steder det er foruden her så på hwt.dk frem til d 10 feb så kan handlen stadig afsluttes inden jeg rejser på ferie d 13 feb. Som sagt respekter venligst mit hbo og lad nu vær med de der kommentarer om q6600 osv byd hvis i vil købe eller lad salget gå sin stille gang der skal nok være 1 der kan bruge den og ved hvad en sådan er værd. :D Kom glad. :cheers:

  • update på tråden ?
    hvad har bonghat budt ?.


    :cheers:


    mvh
    Michael

    PC: Defini Mini, Asus GENE VIII Maximus, 6700 K , Noctura 12S, 2 x 8 gb Vengance 3000 MHz


    Samsung pro 850, GTX 970 KFA 2 , 750 W psu EVGA G2


    Server/TV PC:Silverstone Sugo SG05 Black,Intel H57 M-ITX mobo 2x2 gb ram
    slimdvd, 80 SSD+ 1500 gb lager

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Animal-mik
    update på tråden ?
    hvad har bonghat budt ?.


    :cheers:


    mvh
    Michael


    Ja ummidelbart har han vist budt de 2800,- pp eller afhentet. Men først d 1 Feb når han har solgt sin egen Q6600 :D