K: XFX 8800GTS 320mb

  • Alle 320mb vil køre fint i SLI :9xo


    Du kan endda "tvinge" et 640mb til at køre i SLi med en 320mb version - I det tilfælde vil 640mb kortet bare blive tvunget til at slå 320mb ram fra, så begge kun køre med 320mb..


    Producent af kortene er ligegyldigt, da 80% af alle kort i bund og grund kommer fra samme fabrik.. Div "producenter" vælger så ofte at lave en OC bios, og hver deres bundle :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bonghat
    Alle 320mb vil køre fint i SLI :9xo


    Du kan endda "tvinge" et 640mb til at køre i SLi med en 320mb version - I det tilfælde vil 640mb kortet bare blive tvunget til at slå 320mb ram fra, så begge kun køre med 320mb..


    Producent af kortene er ligegyldigt, da 80% af alle kort i bund og grund kommer fra samme fabrik.. Div "producenter" vælger så ofte at lave en OC bios, og hver deres bundle :)


    Yes mente jeg også at de kort ligner hinanden. Vil dog helst sætte 2 stk 320 mb sammen. :$

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bonghat
    Alle 320mb vil køre fint i SLI :9xo


    Du kan endda "tvinge" et 640mb til at køre i SLi med en 320mb version - I det tilfælde vil 640mb kortet bare blive tvunget til at slå 320mb ram fra, så begge kun køre med 320mb..


    Producent af kortene er ligegyldigt, da 80% af alle kort i bund og grund kommer fra samme fabrik.. Div "producenter" vælger så ofte at lave en OC bios, og hver deres bundle :)


    Mht til bios vil man kunne flashe bios fra et af de her på den alm version?
    http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=380806
    http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=374013
    Det er XXX og extreem versioner af det kort vi har i forvejen. :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz


    addd, hvor er de dyre...
    Hvad vil du give for et brugt kort?


    Kommer an på hvilket kort, kvitt eller ikke kvitt osv. Giver bedste pris for et magen til det jeg har nu. Har du et? Så kom med detaljer evt? Link osv osv.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hitman


    Hvilke ligger ikke bare og flyder?


    Kort i samme mærke, hans er et BFG..


    Men ja, self. kan du da flashe Bios.. Det er i bund og grund det samme producenterne gør ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bonghat


    Kort i samme mærke, hans er et BFG..


    Men ja, self. kan du da flashe Bios.. Det er i bund og grund det samme producenterne gør ;)


    Tænkte jeg godt på man kan. Med det rigtige værktøj selvfølgelig. Nu ville jeg jo helst ha et magen til, de er sgu så flotte de kølere fra XFX selvom det kun er et klistermærke sikkert. 8)
    Nuts? Du har grisen så du bestemmer prisen, jeg har cashen så jeg bestemmer om jeg vil bruge den. ;)

  • Kan se de er faldet til 17-1800 kr. på edb. Så det kan ikke være meget man får for sådan et i dag. Tror hellere jeg vil lade det gå i arv og skaffe mig et helt nyt snart, medmindre du vil give en tusse for det :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz
    Kan se de er faldet til 17-1800 kr. på edb. Så det kan ikke være meget man får for sådan et i dag. Tror hellere jeg vil lade det gå i arv og skaffe mig et helt nyt snart, medmindre du vil give en tusse for det :))


    1000? Det havde jeg nok gjort hvis det var samme kort som mit eget, dit? omkring 800,- ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz
    Fair nok, vil dog hellere have mit BFG end et XFX, der er en super duper køler på... ca. 55 gr. under load med det oc som ses i min sign.
    :))


    Nu har jeg ikke oc mit men selve chippen har aldrig været varmere en 30 grader. Og xfx regnes altså for et bedre mærke end BFG men nok om det. Vi kan ikke handle med hinanden her Nuts. :ph34r: