P5K fejl eller Q6600? Pls help

• Hej alle sammen, jeg sidder her og prøvet at oc min cpu, men lige meget hvad jeg gør kan jeg ikke få den til at kører mere end 2400MHZ, jeg fandt den her guide:
    http://forums.hexus.net/hexus-…de-beginners-p5k-add.html
    Jeg har gjort alt der står i den til punkt og prikke, altså enable og disable det han skriver, jeg har sat min ram op efter hvad der står på dem osv, jeg har sikret mig at alt mit ligner det på hans billeder, på nær ram date, som jeg self har sat til det der passer til mit.
    Problemet er så, at nå jeg nå der til i hans guide hvor man kan ændre på sinFSB Frequency kan jeg LIGE MEGET HVAD ikke ændre den til andet end 266.
    Ligeledes kan jeg ikke ændre min CPU Ration til andet end 9?
    Hvad har jeg dog gjort forkert/eller ikke gjort? Jeg har simpelthen prøvet og ændre på alt syntes jeg, kan ikke ændre på de to ting lige meget hvad jeg laver om på. Nogen der kender til det problem? Mvh Bjørn

• vilke bios bruger du ? hold dig fra 0805 ;)
    bruger selv 0803,men den fider du ikke hos asus,den må du Google lidt efter
    har du diasblede C1E under cpuen
    i bios 0803 skal du skriv multipleren ind,bios før den kan man sætte manuel til 6/7/8/9

• Hej Martin, Jeg bruger 0704 fra 10/30 2007
    Syntes ikke at kunne finde C1E nogen steder? Og 0803 som du snakker om kan jeg kun finde som torrents, alle uden kommentar, ved jeg godtnok ikke om jeg tør løbe an på? :O

• Davs Det er ikke en Fejl i cpu'en det er den ram der ikke for nok strøm. Jeg hvad samme problem med min Super talent Lige meget hvad jeg lavet i bios'en gemmen den det ikke du kan går 2 ting. Går så der kun en ram blok i sætte strømen op til 2.25 / eller der over save det. Så genstarter computer så sluk den sætte den anden blok ram i. så start den op og prøver at lave noget om vis den ikke gemmer det skal rammen have mere strøm. Du kan også install ASUS AI Suit der kan du også lave om på volt'en på den ram. Prøve det og se om det ikke hjælper..

Mvh Dnahybrid