Problem med Canon MP600

• Hej alle.

Håber i kan hjælpe med et problem jeg har med min ellers gode Canon Printer.

Næsten hvergang jeg skal printe billeder ud, er jeg nød til at køre Rensning & Justering af printhoved, ellers laver den lodrette strejer. :rolleyes: ved i hvad der kan være galt. ?

Der er aldrig kommet støv eller andet i printeren da den er pakket godt ind når den ikke bruges.

Mvh Henrik

• Har du originale patroner i den?

Oprindeligt indlæg af Maverick
    Har den ikke sådan en funktion der kan kalibrere printhovedet?

Ikke kalibrere men justering af printhoved, men som jeg skrev i første post skal jeg køre Justering af printhovedet før den printer ordenligt. :rolleyes:

Oprindeligt indlæg af Maverick
    Ok, så er desværre blank for idéer.

Takker for din hjælp alligevel. ;)

Kunne være jeg skulle splitte den ad for at se om der skulle være noget derinde som ikke skal være der. :)

• hej henrik jeg har haft samme problem en canon mp600

og til sidst måtte jeg ringe til canon hotline og for at få den fejlmeldt hos canon og de tilbød hent og brig survice så den kunne blive lavet hos canno og jeg fik den ombyttet .. så prøve at kontaktet canon hotline.. så kan de løse dit problem ;)

Oprindeligt indlæg af lilleper
    hej henrik jeg har haft samme problem en canon mp600

og til sidst måtte jeg ringe til canon hotline og for at få den fejlmeldt hos canon og de tilbød hent og brig survice så den kunne blive lavet hos canno og jeg fik den ombyttet .. så prøve at kontaktet canon hotline.. så kan de løse dit problem ;)

Super tak for det lilleper. ;)

Prøver lige og ringe til dem imorgen.

• Darmm mere elendig service skal man lede længe efter. X(

Ventetid i tlf. 43 minutter, da jeg så endelig fik fat i en kvinde der ikke anede noget som helst skulle jeg forklare hende problemet og skære det ud i pap, så sider hun at jeg i kontrolpanelet skal vinge af ved Undgå Papirafskrabning. :rolleyes: Så lagde jeg på.