Snestol.

• haha har godt nok også siddet og små grint af det..

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

Oprindeligt indlæg af urbananen
    Byggede dette eksemplar sammen med kæresten for snart et par år siden i Sverige.
    Lige omkring 130 høj vil jeg skyde på.

nice nok

Oprindeligt indlæg af fredek
    Ok skal nok skære ned på mit brug af tweak.dk/forum

Det handler jo i bund og grund ikke om hvor meget man bruger en bestemt side, men hvordan man bruger den.

Nu er du selvfølgelig ikke så gammel endnu, og selvom der intet er galt med din alder, så er det nok der man kan finde grunden til den største forskel på dig og dem som ikke deler din opfattelse omkring hvordan et forum skal bruges. Du er heller ikke den første med en lidt famlende start, men erfaringer viser bare, at det kun er med til at skabe problemer i fremtiden, hvis man famler lidt for længe.

Et eksempel på et indlæg der i den grad kunne have været undværet er det her. Det gavner på ingen måde nogen, og kan meget nemt blive opfattet som posthunt, altså et indlæg skrevet bare for at stige i rang (de små stjerner under dit navn).

Derudover, så er 6 ud af 19 tråde på den første side i Off Topic oprettet af dig, nogen klart mere relevante end andre. Somregel skal der mange positive ting til at opveje få negative, og dit spørgsmål om minimumsalder og hvordan du finder åbentlyse taster på dit tastatur er igen eksempler på tråde der ikke bidrager med andet end at fungere som fyld. Det handler ikke om, at man ikke må stille spørgsmål, men at man også skal være i stand til at hjælpe sig selv lidt - i hvert fald hvis man ikke vil ende med at blive en person som alle elsker at hade.

Så det er ikke fordi, at du ikke er velkommen her, overhovedet - du vil nok bare have godt af at tænke lidt før du opretter en ny tråd eller svarer i en allerede eksisterende. Du kan med fordel se denne flashfilm igennem, for den siger faktisk det hele.

• Ja, Burger var oss lidt mærkelig i starten, men det ordnede vi hurtigt :T *G*
    Men der er mange nye som skriver en del i starten, og går så ned. Sårn var det ved mig ihf, men jeg gik oss i skole der :)

• Tror ikk helt på din lokation af den ene eller anden grund. At det sner udenfor stopper ikke mig fra at tage ned og spille basket med vennerne, så afsted med dig istedet..

• Undskyld jeg har tænkt mere på det og jeg var ligesom drengen i filmen udover at jeg ikke hedder Billy, jeg aldrig har hørt en mærkelig stemme tale barnligt til mig og jeg bruger ikke steam forums.

Hilsen FredeK

Ps: Jeg var tæt på at tro at Burger lavede grin med mig.

Tråd lukket:

Alt for meget ligegyldig snak.

Mvh FredeK