Var en tur på stranden

• Med det udstyr du har, kan du vel gøre det bedre?
    Der er ikke nogen større historie at læse i dit foto. Du kunne måske prøve at læne dig lidt ned mod sandet og få et længere perspektiv i dit billede så kan man f.eks. ane at nogen er på vej mod et andet sted.... eller der ligger noget spændende i sandet vd siden af sporet eller eller ???
    Prøv at gå lidt videre herfra og leg lidt med vinkler, perspektiver og indhold i dit billede.

[SIZE=7]MOBO: ASUS M2N-E
    4Gb. GEIL DDR2 ram * AMD Dual 3800+
    ASUS EN9600 GT
    MAXTOR 120 Gb / SAMSUNG SP 120 Gb SP1213C
    Logitech G5.10 optical laser inputs
    NEC DVD Writer
    1.32G/532 LAN[/SIZE]

• Det er ikke nogen grund til at gøre det bedre, bare fordi man har noget godt udstyr, men det skal være super simpelt, ellers havde jeg da som du siger klart taget noget mere med.. Billedet passer perfekt til det formål det er taget til :)

• Selvom du har sat farverne sådan vil jeg stadig mene du burde gøre noget ved dem. Farverne er meget uvirkelig det er så fint nok kan jeg leve med når det er det du vil. Der hvor den går galt er at faverne brænder ud. De gule i kanten af fodsporet er brænd af og det ødelægger sgu billedet i mine øjne.

Med hensyn til beskæring syntes jeg billedet er blevet for smalt i forhold til sin højde. Skulle være noget mere luft i venstre side. Hvis sporene havde gået diagonalt i billedet havde det også gjort billedet mere dynamisk.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy