Hey yoyo!
I xp er der under kontrolpanel en funktion der hedder tilføj/fjern programmer, hvor findes den i vista. Har en gammel GFX driver som jeg skal have fjernet...
På forhånd tak!
Hey yoyo!
I xp er der under kontrolpanel en funktion der hedder tilføj/fjern programmer, hvor findes den i vista. Har en gammel GFX driver som jeg skal have fjernet...
På forhånd tak!
I den engelske udgave af Vista hedder det Programs And Features (se vedhæftede billede). Ved ikke hvad det hedder i den danske udgave hvis det er det du søger, men om ikke andet så må du vel kunne genkende ikonet fra mit screenshot så
Hvis man lader være med at trykke på "classic view", så giver det jo sig selv ...
[Blocked Image: http://www.computerperformance.co.uk/images/Vista/control_panel2.jpg]
Oohhh... Hey yo thx! Nå, men kunne alligevel ikke finde de gamle drivere der
Skulle det give nogen problemer at jeg installerer de nyer drivere oveni? Gik fra et 8400gs til et 7950gx
Du kan prøve, og finde nogle tal på hvad et ligende system får, hvis det ikke køre så skal du ha fat i en drivercleaner.
QuoteOprindeligt indlæg af keand
Oohhh... Hey yo thx! Nå, men kunne alligevel ikke finde de gamle drivere der![]()
Skulle det give nogen problemer at jeg installerer de nyer drivere oveni? Gik fra et 8400gs til et 7950gx
Kig efter "NVIDIA Drivers" ... er driverne meget gamle står der vist "NVIDIA Windows Display Drivers" så vidt jeg husker. Men begge dele burde jo være til at se.