Azerothian Super Villains

• Så dem for et stykke tid siden :)
    De er nu meget gode, men må indrømme at jeg har set bedre... ;)

Oprindeligt indlæg af Bllets

Så dem for et stykke tid siden :)
    De er nu meget gode, men må indrømme at jeg har set bedre... ;)

set bedre? 8o

Vis mig det tak! :P

Oprindeligt indlæg af Prectar

set bedre? 8o

Vis mig det tak! :P

Altså nu har jeg ikke beskæftigt mig med WoW i et godt stykke tid.. Men.. http://www.myndflame.com/ der skulle du kunne finde en masse film.. Og mange af dem er gode ;) og nogle/få endda bedre end Azerothian Super Villains

Altså nu har jeg ikke beskæftigt mig med WoW i et godt stykke tid.. Men.. http://www.myndflame.com/ der skulle du kunne finde en masse film.. Og mange af dem er gode ;) og nogle/få endda bedre end Azerothian Super Villains

Ja okay, Myndflame er fucking nice :))
    Men de er bare dårlige til deres udgivelser, "Escape from Orgrimmar" skulle være kommet til september, og da jeg sidst kiggede i starten af november var den stadig ikke udkommet :P

Ja okay, Myndflame er fucking nice :))
    Men de er bare dårlige til deres udgivelser, "Escape from Orgrimmar" skulle være kommet til september, og da jeg sidst kiggede i starten af november var den stadig ikke udkommet :P

Escape from Orgrimmar er kommet? :boxed:

Tænker du på 2'eren? Hvilket var en af grundene til jeg var vågen en hel nat og så Blizzcon på mit laptop... Dog var de fremragende kommentator, og arena heller ikke værst.... Men det bedste var nu samtalerne på de officielle forums... vi fyldte 2 topics... det er 1000 svar... ;)

hvis Escape from Ogrimmar er kommet, så vil jeg meget gerne have et link 8o

Ahh.. min fejl... -.-

Altså mente Illegal Danish 2... :roller: Escape from Orgrimmar er ikke kommet endnu...

Ahh.. min fejl... -.-

Altså mente Illegal Danish 2... :roller: Escape from Orgrimmar er ikke kommet endnu...

/slap :))