Skins til Cs Hvor ligger de ?

• hej gutter kan ikke finde mine skins til mit Cs 1.6 og CZ ?

vil jo mene den skal ligge her : C:\Programmer\Valve\Steam\SteamApps\********\condition zero\czero_danish\models

men der ligger slet ingen ?

heller ikke i Counterstrike 1.6 mappen :S

der er noget det hedder Cstrike , Czero og så Czero_danish de ligger der simpelhen bare slet ikke ? nogle ider til hvor de ligger ?

hvis det kan hjælpe har jeg ikke installeret cs ... har bare downloadet steam også hentet spillene via steam.

Håber i kan hjælpe :)

Har også kigget i GFX mappen :P

.: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

Rettet en gang, sidst af Kisker^ ().

• det er våben .. Bllts ved godt hvor dan de skal smides men problemet er bare jeg ikke har de mapper de skal smides ? har ikke Orginale skins nogle steder på computeren :S kan ikke finde nogle

.: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

Oprindeligt indlæg af Kisker^
    det er våben .. Bllts ved godt hvor dan de skal smides men problemet er bare jeg ikke har de mapper de skal smides ? har ikke Orginale skins nogle steder på computeren :S kan ikke finde nogle

Prøv at LÆSE linket... Der er til ALLE SLAGS customs skins, og står endda også hvad du skal gøre angående mapperne...

Se:

Before you can install your first custom skin, there are a few directories that you must create. This is a one-time step, and after completion you will simply copy files into these directories to install new skins. To create a directory in Windows, Right-Click in the folder area, select New -> Folder.

Mapperne er der ikke, du skal SELV skabe dem, hvor og hvordan står i linket