Prøve optagelse af Nicoline

• Hejsa alle.

Lad mig lige først sige at billedet i posten her IKKE er det endelige billede, da jeg vil høre jer om forslag og forbedringer til farver - baggrund m.m, og fordi hun er lidt forkølet PT.

Ved ikke hvorfor jeg synes at det ser godt ud af jeg har sløret lidt af kanterne på hende til baggrunden :crazyeyes: Men i må sige hvis det ser helt af h til ud. :)

[Blocked Image: http://img444.imageshack.us/img444/6981/billede0262fi3.jpg]

• Kan egentligt meget godt lide det. Dog syntes jeg du skulle prøve med noget spot på hendes ansigt så det var hende man lod mærke til.. Lige nu syntes jeg hun går meget i et med resten af billedet.

Det ligner billedet vælter lidt. Hvis du sørgede for at det hele lå lige ville det også se ok ud.

Syntes måske den slørrerede kant lige er en tand for meget, prøv med lidt mindre.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

Oprindeligt indlæg af celfa
    Kan egentligt meget godt lide det. Dog syntes jeg du skulle prøve med noget spot på hendes ansigt så det var hende man lod mærke til.. Lige nu syntes jeg hun går meget i et med resten af billedet.
    Så kunne det også være at man kunne se hendes øjne noget bedre.

Det ligner billedet vælter lidt. Hvis du sørgede for at det hele lå lige ville det også se ok ud.

Syntes måske den slørrerede kant lige er en tand for meget, prøv med lidt mindre.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

Oprindeligt indlæg af |Henrik|
    Takker begge 2, det prøver jeg når hun er kommet sig over sin forkøelse og øjenbetændelse. ;)

du burde stryge det lagen du bruger som baggrund ;)

Oprindeligt indlæg af bublegum

du burde stryge det lagen du bruger som baggrund ;)

Hehe, det er så' sikker på at det er et lagen. :)

Men. men det er det ikke, men du har ret i at det skal stryes, men som der står i min første post, så er dette slet ikke det endelige billede. ;)

Nu når du har kommenteret baggrunden, hvad synes du så om selve billedet. ?

• Større afstand til baggrunden vil hjælpe med at gøre den mere uskarp og knapt så forstyrende. Som du selv er inde på er den helt galt med farverne. Hvis du har taget i raw er det dog rimlig nemt at rette op på.

Jeg syntes det ser ud til at være en fejl når du har gjort hende blød i kanten det syntes jeg helt sikkert du skal droppe men er selvfølgelig en smags ting.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Som What skriver større afstand til baggrunden. En tættere beskæring ville også hjælpe.

Sød pige.

AMD 4000+ / Notura NH-U12
    Abit KN8 SLI
    XFX 7900GT / Zalman VF900
    Kingston value 2 x 1G
    Tagan TG480-U15[
    Barracuda 7200.10 250G