Historien er lang for en grund... (dvs. det er ikke kun den sidste linie man skal bruge til at finde svaret :D)
rimelig stort hint, IMO!
Historien er lang for en grund... (dvs. det er ikke kun den sidste linie man skal bruge til at finde svaret :D)
rimelig stort hint, IMO!
QuoteOprindeligt indlæg af tAshDa
En mand går ind på en bar.
Han bestiller et glas vand af bartenderen, drikker det hurtigt, og vender sig så mod udgangen..
Inden han er nået helt ud, tager bartenderen en pistol og skyder lysekronen der hænger ovenover manden. Den falder ned lige bag ham. Manden vender sig om og siger "Tak".
Hvorfor?
Han havde glemt at betale
Han bestiller et glas vand af bartenderen, drikker det hurtigt, og vender sig så mod udgangen..
Inden han er nået helt ud, tager bartenderen en pistol og skyder lysekronen der hænger ovenover manden. Den falder ned lige bag ham. Manden vender sig om og siger "Tak".
Hvorfor?
Han havde glemt at betale så bartenderen skød lysekronen bag ham.
han sagde tak fordi at lysekronen ikke ramte ham.
Ingen af dem, nej
han sagde tak fordi den ikke ramte ham?
QuoteOprindeligt indlæg af tunfisk
han sagde tak fordi den ikke ramte ham?
Næ.. Hele svaret findes i en gammel skrøne, eller en overtro, som der stadigvæk bliver benyttet den dag idag.
Bartenderen skød efter personen men en anden skød og ramte bartenderens pistol og bartenderens pistol kom ud af kurs
derefter vender han sig om og siger tak til den anden mand
QuoteOprindeligt indlæg af fredek
Bartenderen skød efter personen men en anden skød og ramte bartenderens pistol og bartenderens pistol kom ud af kurs
derefter vender han sig om og siger tak til den anden mand
Hehe.. Nej! Men kreativt, det må man give dig!
Får helt lyst til at google det men nej
Der står ikke noget steder, at han går mod udgangen men han vender sig kun, så hvis bartenderen skyder lysekronen, bagved manden, for bartenderen den vel i hovedet..
QuoteOprindeligt indlæg af TosK
Der står ikke noget steder, at han går mod udgangen men han vender sig kun, så hvis bartenderen skyder lydekronen, bagved manden, for bartenderen den vel i hovedet..
Det skal forstås som at manden går mod udgangen, og inden han når udgangen skyder bartenderen lysekronen ned og manden vender sig og siger tak.
Nå, jamen hvis der ikke lige er nogen der kan gætte den, så må jeg jo bare lade den køre
com on sig det nu og kom med en ny..
QuoteOprindeligt indlæg af TosK
com on sig det nu og kom med en ny..
Den er ikke så svær, hvis man kan sin baggrundsviden.. Det er én ting i historien, der udløser noget, som gør at bartenderen skyder lysekronen ned..
QuoteEn mand går ind på en bar. Han bestiller et glas vand af bartenderen, drikker det hurtigt, og vender sig så mod udgangen.. Inden han er nået helt ud, tager bartenderen en pistol og skyder lysekronen der hænger ovenover manden. Den falder ned lige bag ham. Manden vender sig om og siger "Tak".
Hvorfor?
Bare lige sådan at jeg ikke behøver at gå tilbage i siderne når jeg finder på noget nyt
Hvorfor?
Nogen gange når man drikker vand for hurtigt kan man begynde at hikke
Nogen siger at hvis man får et chock stopper ens hikke
Han drak vandet for hurtigt han fik hikke og bartenderen gav ham et chock derefter siger manden ''tak''
Fordi lysekroner ofte i gamle dage var voldtægtsforbryder og så ville bartenderen skyde lysekronen for at forsvare manden.
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af fredek
Nogen gange når man drikker vand for hurtigt kan man begynde at hikke
Nogen siger at hvis man får et chock stopper ens hikke
Han drak vandet for hurtigt han fik hikke og bartenderen gav ham et chock derefter siger manden ''tak''
TOUCHÉ
Præcis sådan der
Godt regnet ud!
Den gav mig nu også en del problemer
Jeg tænkte bare ''If You Can't, Just Try Harder.
Nå men min gåde er nem:
En kasse uden nøgle lås og hængsel,
dog for gylden skat er den et fængsel.
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af fredek
Den gav mig nu også en del problemer
Jeg tænkte bare ''If You Can't, Just Try Harder.
Nå men min gåde er nem:
En kasse uden nøgle lås og hængsel,
dog for gylden skat er den et fængsel.
En computer