Bootable USB Pind / Multi Choice Menu?

• hey, jeg ville lige høre om der er nogle kloge nogen der ude, som kan hjælpe mig med noget.. Jeg har en USB pind som jeg vil have til at boote i "DOS" som en diskette, jeg skal bare have lavet det sådan at jeg fks har lavet en menu hvor man kan vælge mellem følgende:

Start DSL
    Start Memtest86+
    Start Western Digital Diagnostic Tool
    Start SeaTools

Nogen der kan hjælpe med at lave sådan en, jeg har ingen forstand på alle de kommandoer osv, så derfor ville jeg lige høre om der er nogen der ved hvordan jeg kan lave sådan en.. Lige nu booter min USB pind indtil DSL (Damn Small Linux) Som ligger på min USB Pind..

På Forhånd Tak!

• Hvad skal du bruge dos til? Hvis det er til at spille diverse gamle dos/win95/98 spil, så kan du finde en dos-boks til din DSL og bruge det derfra.

Ellers er det vel et spørgsmål om at lave en dos-partition på din stick og tilføje den i grub (don't ask me how - google...).

/ask

EDIT: måske dette kan hjælpe noget af vejen

• tak for svaret, men det var ikke helt det jeg ledte efter. Jeg kan boote på min usb pind i dos, og den skal bruges til div test programmer osv.. Men jeg ville have flere test programmer på den. Så når den startede med at boote fra usb pinden, ville den komme med en menu med div programmer.. Det er det jeg leder efter, jeg har prøvet google men syntes ikke jeg kan finde noget..

Oprindeligt indlæg af jacobask
    Kan du ikke bruge Grub til det (er det ikke grub der allerede præsenterer den bootmenu du har nu?).

/ask

Det er ikke til dual boot, det er til fks. memtest86+, seatool, wd diagnostics.. Det er så jeg kan lave en menu til dos apps som dem..