Problem med at komme ind i Crysis??

• Som i måske kan se er jeg ny her, så HEJ ALLESAMMEN! :)

For et par uger siden var jeg i London og på det tidspunkt udkom Crysis, så det tog jeg da lige med hjem da det så for fedt ud. Da jeg så kommer hjem og har installeret det kan jeg af en elr anden underlig grund ikke komme ind i spillet. Jeg trykker på ikonet, skærmen bliver sort, hvorefter den hopper tilbage til skrivebordet hvor der er en lille boks der siger: Crysis.exe har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden. bla bla bla.. Og jeg fatter ingenting, så ville egentlig bare høre om der er nogen her der har haft samme problem?

På forhådn TAK! :)

Har forresten prøvet at installerer det igen, men uden resultater :(

• Hvilket grafikkort og driver bruger du?

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

• hvilken fejlkode er det

• Prøv at stille din computer til at være i england (eller evt usa) inde i kontrol panelet (International) ; Den form for 'zone' beskyttelse brugte EA også i need for speed underground, måske de stadig gør det.

Om ikke andet prøv med en cracked exe fil

MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.