Bedste luft cpu køler?

• Hej

Ville lige høre hvad blæser i ville anbefale som den bedste til oc af e6750?

Hilsen johnny

Asus striker extreme
    E6750 2.66 GHz @ 2.80
    pny 7600gt limited edition
    G.Skill 2*1 gb pc 800
    kab nortq2500
    thermaltake toughpower 850w
    logitech g15
    logitec g9
    Mirai 22"

Oprindeligt indlæg af Stubkier
    Den her
    http://www.coolerkit.dk/product.asp?product=832

og ingen andre - du for ikke end bedre luft køler end den, og slet ikke til den pris.

Det er lidt noget fis, god til prisen måske, men ikke den bedste, der er Ultra-120 Xtreme altså ubesejret, se selv test, f.eks. X-Bit Labs.

[Blocked Image: http://www.xbitlabs.com/images/coolers/thermalright-xigmatek/36_diagr_temp.png]

E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

Rettet en gang, sidst af nano ().

• # Nano -> ja det er lidt noget fis :) men så igen man vil vi ikke altid gerne lige have noget der køler lige én enkelt grad bedre.

Men kan så også sige at jeg ikke er ening med deres resulater Sl 128 vs Xigmatek ;) Der skulle gerne snart komme en test online her på tweak.dk af netop Xigmatek køleren :D

Mvh Stubkier

• Jeg har lige shoppet en ThermalRight Ultra 120 eXtreme.. Den kommer i morgen, så er meget spændt på hvordan den yder. :)

Den bliver monteret i et nyt kabinet; Antec P182, som skulle have super airflow. Så håber på bedre temps end 70+ grader :P

• Lyder godt har lige byttet mig til sådan en Xigmatek HDT-S1283 - 120mm.. Så håber den kan brugbar.. ser heller ikke hel dårlig ud i de viste tests..

Hvor meget tror i min cpu kan klare med sådan en fætter?

Og hvor meget kan temperaturen tåle at komme op på?

Ps. Hej stubkier glæder mig til at modtage køleren :clap:

Asus striker extreme
    E6750 2.66 GHz @ 2.80
    pny 7600gt limited edition
    G.Skill 2*1 gb pc 800
    kab nortq2500
    thermaltake toughpower 850w
    logitech g15
    logitec g9
    Mirai 22"

Rettet en gang, sidst af moneyjohnny ().

• hehe har også lige indset at hvem du var :)

mvh Stubkier

• Thermalright Ultima 90 er klart også værd at nævne!
    Den køler 1-2 grader dårligere end Thermalright Ultra 120, men den er også betydelig mindre og vejer kun 480 g!

Jeg kan klart undvære 1 grad og så få en køler der er mindre og lettere :)