The Witcher

• Jeg har købt det :) Og jeg må også sige at det grafisk og lydmæssigt er i top!

....men jeg ved alligevel ikke helt hvad jeg skal sige om det ellers.... Det er har desværre ikke rigtigt fanget mig endnu. Synes der er for lidt frihed i spillet og at historien er ret uklar. Desuden har jeg stadig ikke helt fattet flere af de funktioner man har samt hvordan man kæmper... :boxed:

• Hvordan man kæmper? Har du sovet gennem Prologue-kapitlet som vel næsten er en stor tutorial? :crazyeyes:

Jeg synes nu man har alt den frihed man behøver. Jeg kan måske tænke mig, at du ikke er nået til Vizima (den primære by i spillet) endnu, for du har ret i, at det første kapitel er en smule langtrukkent og som du siger, nok også en smule simpelt og uden de store afbrækkere fra den primære historie.

Men det bliver altså meget mere åbent end det er i starten. Det skal jo også lige have lagt et fundament for en holdbar historie. :D

Oprindeligt indlæg af Brition
    Hvordan man kæmper? Har du sovet gennem Prologue-kapitlet som vel næsten er en stor tutorial? :crazyeyes:

Jeg synes nu man har alt den frihed man behøver. Jeg kan måske tænke mig, at du ikke er nået til Vizima (den primære by i spillet) endnu, for du har ret i, at det første kapitel er en smule langtrukkent og som du siger, nok også en smule simpelt og uden de store afbrækkere fra den primære historie.

Men det bliver altså meget mere åbent end det er i starten. Det skal jo også lige have lagt et fundament for en holdbar historie. :D

Hehe, ej det var nok også for meget at sige at jeg ikke forstår det, jeg er nok bare for meget vant til Oblivion-stilen. Og jeg er kommet igennem Prologue-delen, men så heller ikke meget længere...

Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Jeg har købt det :) Og jeg må også sige at det grafisk og lydmæssigt er i top!

....men jeg ved alligevel ikke helt hvad jeg skal sige om det ellers.... Det er har desværre ikke rigtigt fanget mig endnu. Synes der er for lidt frihed i spillet og at historien er ret uklar. Desuden har jeg stadig ikke helt fattet flere af de funktioner man har samt hvordan man kæmper... :boxed:

Du er bestemt ikke den eneste!

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Oprindeligt indlæg af Exxon

Du er bestemt ikke den eneste!

Godt at høre. :9xo

Lige nu er jeg i The Outskirts Of Vizima, for at finde ham The Reverend eller hvad han hedder, som er en del af et quest, men når jeg besøger hans hus er han ikke hjemme og når jeg forsøger at komme ind i kirken er døren låst... Så er det sku heller ikke nemt... :boxed:

• Det med Reverand forsvinder kan være en bug. Er muligt du kan undgå problemet ved at meditere 24 timer. Prøv at fange ham fra morgenstund. Hvis det ikke hjælper bliver du nødt til at finde et tidligere save hvor han er der. Det skulle vist blive rettet i patch 1.2, hvilket udkommer om et par uger.

Ang. combat systemet i spillet, så er det lidt anderledes end hvad man er vandt til. Du skal chaine special attacks. Første gang du angriber en person/monster trykker du en enkelt gang, vent derefter til dit sværd markør får en lille flamme rundt om det. Når dette sker skal du trykke igen, ikke før. Du har kun få sekunder til at gøre det, så hold øje med skærmen. Hvis du bliver ved med at trykke museknappen inden du ser flammen, så virker dine angreb ikke særligt effektivt.

P.S: Husk at opdatere til det nyeste patch 1.1a, det retter et hav af fejl.

Oprindeligt indlæg af TolaGarf
    Det med Reverand forsvinder kan være en bug. Er muligt du kan undgå problemet ved at meditere 24 timer. Prøv at fange ham fra morgenstund. Hvis det ikke hjælper bliver du nødt til at finde et tidligere save hvor han er der. Det skulle vist blive rettet i patch 1.2, hvilket udkommer om et par uger.

Ang. combat systemet i spillet, så er det lidt anderledes end hvad man er vandt til. Du skal chaine special attacks. Første gang du angriber en person/monster trykker du en enkelt gang, vent derefter til dit sværd markør får en lille flamme rundt om det. Når dette sker skal du trykke igen, ikke før. Du har kun få sekunder til at gøre det, så hold øje med skærmen. Hvis du bliver ved med at trykke museknappen inden du ser flammen, så virker dine angreb ikke særligt effektivt.

P.S: Husk at opdatere til det nyeste patch 1.1a, det retter et hav af fejl.

Ok - mange tak for hints. :cheers:

Det med at man under kamp, kun skal trykke med musen når flamme-ikonet fremkommer havde jeg luret - Men indtil videre virker der bare lidt tamt, hvis det er ens eneste handlemulighed overfor de fjender man møder. I det fleste andre lign. spil kan man fx kaste spells, bruge items, skifte våben, lave tricks, osv.

Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Det med at man under kamp, kun skal trykke med musen når flamme-ikonet fremkommer havde jeg luret - Men indtil videre virker der bare lidt tamt, hvis det er ens eneste handlemulighed overfor de fjender man møder. I det fleste andre lign. spil kan man fx kaste spells, bruge items, skifte våben, lave tricks, osv.

Det kan du skam også. Feks har du én magic ability, mener den heder aard, som kan stun eller knockdown fjender. Den er ret effektiv, da du ofte kan one-shot kill fjender med den hvis du stunner dem, virker endda på nogle bosser. Husk du kan også pause i combat ved at trykke space tasten. Du kan skifte combat style imens spillet er i pause, eller du kan drikke en potion og endda skifte våben.