Nyt System - SKRIGER PÅ OC :D

  • Dav alle sammen har endelig anskaffet mig min nye "spand"!
    Den har følgende specs:


    ASUS P5K Premium
    Core2Duo E6850 G0-Stepping :) (til jer der er i tvivl om i har G0-stepping http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=3066)
    XFX GeForce 8800GTS 320mb
    WD Caviar SE16 5000AAKS 500gb 7200RPM
    Antec Performance One P182
    Scythe Infinity
    Cellshock 2gb DDR2-800 4-4-4-12
    Corsair 550VXEU 550 Watt
    Samsung SH-S203B DVD-RW


    Med andre ord et system der skriger på OC! Nu kommer mit problem så, hvordan i alverden gør man? :P
    Alle inputs er velkommne links til baggrundsviden, selve processen eller egne forslag!
    Takker på forhånd!


  • En E6850 kan ikke være andet end G0 :D


    Angående OC ville jeg nok hvis jeg var dig kigge lidt på nogle guides rundt omkring...


    Overclocking foregår i BIOS'en der skal mange forklaringer til etc. for at du vil være mere inde i det, derfor jeg må sige at jeg henviser til en guide :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan
    En E6850 kan ikke være andet end G0 :D


    Angående OC ville jeg nok hvis jeg var dig kigge lidt på nogle guides rundt omkring...


    Overclocking foregår i BIOS'en der skal mange forklaringer til etc. for at du vil være mere inde i det, derfor jeg må sige at jeg henviser til en guide :D


    Haha okay var ikke lige klar over det med E6850 :P
    Men at man skal OC i bios for bedste resultater er jeg godt klar over hehe ^^
    Kan godt forstå du henviser mig til guides men hvad med nogle eventuelle links?
    Takker på forhånd!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OnDsKaBeN


    Haha okay var ikke lige klar over det med E6850 :P
    Men at man skal OC i bios for bedste resultater er jeg godt klar over hehe ^^
    Kan godt forstå du henviser mig til guides men hvad med nogle eventuelle links?
    Takker på forhånd!


    Hehe du har pm ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Prøv at søge på google så kommer der nok noget frem af værdi :9xo


    Yup sidder lige og googler lidt men hvis nogle skulle have fundet en god side er de stadig velkomne til at poste den ! :P