Prøver lige at rykke en gang.
Og den her må være på min egen regning, men here goes:
Jeg syntes det er lidt fladt, at hvis "dem der bestemmer", ikke har tid til at lægge et nyt billede op vi kan lege lidt med, så burde man overveje, om ikke brugerne selv kunne få lov til at oprette disse tråde?
Det er jo ikke ligefrem fordi Foto & Grafik-delen ligefrem bliver overspammet med indlæg i forvejen.
Argumentet (sådan som jeg har forstået det) for at brugere ikke selv må oprette disse indlæg, er at der ikke må køre mere end een "Edit this image"-tråd ad gangen...
...Det må jeg stå lidt uforstående overfor, da den eneste grund hertil jo må være frygt for over-spamming med disse indlæg i Foto & Grafik, hvilket jeg virkelig ikke kan forstå med det nuværende aktivitetsniveau i kategorien.
Skulle der nu være flere brugere på een gang (inden for en uge f.eks) der opretter en sådan tråd, giver det efter min mening bare noget mere gang i den/aktivitet og ultimativt mere mangfoldighed, og i særdeleshed mere imødekommenhed og mindre fornemmelse af at tweak.dk er en lukket kaffeklub.
Edit this image, er jo vel for fa'n ikke nogen konkurrence, så hvis det andet argument for at der kun må/skal være een tråd af disse kørende ad gangen, er at alle skal kunne nå at være med så man kan blive set og hørt, jamen så er forummet jo så smart indrettet at indlæget selv finder vej til toppen af poppen, når der bliver svaret i en tråd.
For min skyld gør det absolut ikke noget at man på tweak.dk har nogle faste rutiner, men man må så også forvente at imødegå visse forventninger fra brugerne om, at disse rutiner bliver opretholdet.
Så er der ikke mere for den femmer.
Mvh Mads