Andre som spiller Lineage 2

Oprindeligt indlæg af Claes

Hvorfor i alverden synes du at priv servers er kedelige? De er jo næsten identiske til retail servers, bare med højere rates. Blir rates for høje, så gider jeg heller ikke. Men med x3 kan man jo sagtens spille i flere måneder uden at have "gennemført" spillet, så at sige.

Catacombs og rift er først et stykke inde i spillet, right? Og hvad med soulshots/spiritshots, har man altid råd til dem? Hader at grinde uden :)

jeg vil sige, jeg har ikke manglet penge for at få soulshots/spirit shots.

Og catacombs kan du fra level 20 af.. rift fra 30.. så det er helt sikkert blevet nememre at level. og priv server.. jeg vil gerne betale til dem da jeg ved at de gør det bedre..

men updates er da ikke ude lige så hurtig til priv server som retail?

• på private servers findes der næsten ingen bots, for der blir man sku bannet ved screenshot report.. Det har jeg hørt de ikk er så effektive til at stoppe på retail, er det rigtigt?

Jeg vil også gerne betale for det, det er slet ikke noget problem.. Jeg har det bare ikke helt så nemt med at skulle levelle så langsomt :))

Updates er slet ikke ligeså hurtigt ude som official. Slet ikke. De er stadig ved Chronicle 5 (de ordentlige servere altså) fordi der var en ansat som solgte serverfilerne dengang :) Så chronicle 5 servers er ligesom officielle chronicle 5 servers. Så hvis man kan leve med det, så synes jeg det er til at foretrække når rates er højere. Men helt ærlig, hvis rates på lineage II blev ændret, bare til det dobbelte, så havde jeg spillet på retail. Uden tvivl.

EDIT: Hvordan er det egentlig man kommer til rift? Jeg har aldrig været der, ka sku ikk finde ud af det :P

• altså de for bedre og bedre styr på bots.. der er ikke nær så mange som der har været..

Og rift skal man ned i Dimensional rfit.. og det kan man komme ved de forskellige wisp's som du bruger ved catacombs osv..

det er koster fod :P noget dimensional fragments.. og du skal være i grp..

Oprindeligt indlæg af Claes
    Hvis nu jeg valgte at starte på officiel server, ku du så hjælpe mig lidt igang? :)

hehe som sagt så har jeg selv nogle low levels.. og du kan jo altid stoppe.. så kom op på level 17-18 stykker.. eventuelt kan du adde mig på msn så kan du jo skrive når det er

Oprindeligt indlæg af Firedog

hehe som sagt så har jeg selv nogle low levels.. og du kan jo altid stoppe.. så kom op på level 17-18 stykker.. eventuelt kan du adde mig på msn så kan du jo skrive når det er

Det ku godt ske :) jeg kan se at de laver en ny server her i april. Starter du på den? :)

• Hey alle sammen :)

Gider ikke lige til at oversætte det jeg har skrevet så smider det bare på engelsk :) Har lavet min egen server og syntes i skal tage et kig :) Kigger nok ikk herind forløbelig så i kan kontakte mig på forumet eller på min msn (l2avalon@hotmail.com)

http://www.l2avalon.com

We are a new started server with many new things to offer, that you dident see before.

We made a new underground city "Atlantis" were you will be able to buy new big clan halls. At the new city atlantis there is event area / event waiting room / clan halls and much more!

We got custom farming areas for enchants scrolls
    //Forge Of Gods = S grade enchants
    //Dino island = S grade enchants
    //LOA (DEEP) = A grade enchants
    //Elven ruins (with boosted mobs) = B grade enchants

We are still a new server so it's just the right time to get lvls and look at the fun things before anyone else :P

Rates = 50xp/50sp/200Adena/10spoil/2drop

Boosted raid bosses

Also we got a great development staff and a great gm staff! Friendly and always up to help the server!
    Try us out :)

http://www.l2avalon.com

Regards Judge - Head Admin of Lineage][Avalon

• Bruger du L2j? Eller er du dygtig nok til at bruge off files? :) Jeg er bare ikke meget for emu servers, da der ofte er vildt mange problemer/bugs. Og spawns er ikke dynamiske, så mobs spawner det samme sted hver gang, hvilket ikke er særlig fedt. Vha off files, bliver mobs spawnet i et area istedet for et punkt.

Siden du kører Gracia, går jeg ud fra det er emu. Held og lykke da.